Hallookes, ik heb sedert november een nieuwe Samsung Galaxy S6, nu een aantal maanden, de ene keer wat meer dan de andere keer, een spooky, krakend lawaai. Dit vooral bij het spelen van Candy Crush, Coin Dozer, binnenkomen van meldingen, bij het typpen van berichten is de ene klik wat luider an de andere, valt soms volledig weg. Ik clean meerdere malen op een dag mijn ram geheugen met , RAM Cleaner, The Cleaner en de Smart Manager zelf. Ik nam al contact op met Samsung zelf en moest deze testen op veilige modus, maar daarbij kan ik geen gedownloade apps meer openen, Iemand anders die deze problemen heeft ?? Hopend op een antwoord
Hallookes, ik heb sedert november een nieuwe Samsung Galaxy S6, nu een aantal maanden, de ene keer wat meer dan de andere keer, een spooky, krakend lawaai. Dit vooral bij het spelen van Candy Crush, Coin Dozer, binnenkomen van meldingen, bij het typpen van berichten is de ene klik wat luider an de andere, valt soms volledig weg. Ik clean meerdere malen op een dag mijn ram geheugen met , RAM Cleaner, The Cleaner en de Smart Manager zelf. Ik nam al contact op met Samsung zelf en moest deze testen op veilige modus, maar daarbij kan ik geen gedownloade apps meer openen, Iemand anders die deze problemen heeft ?? Hopend op een antwoord
Hallookes, ik heb sedert november een nieuwe Samsung Galaxy S6, nu een aantal maanden, de ene keer wat meer dan de andere keer, een spooky, krakend lawaai. Dit vooral bij het spelen van Candy Crush, Coin Dozer, binnenkomen van meldingen, bij het typpen van berichten is de ene klik wat luider an de andere, valt soms volledig weg. Ik clean meerdere malen op een dag mijn ram geheugen met , RAM Cleaner, The Cleaner en de Smart Manager zelf. Ik nam al contact op met Samsung zelf en moest deze testen op veilige modus, maar daarbij kan ik geen gedownloade apps meer openen, Iemand anders die deze problemen heeft ??
Hopend op een antwoord