Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Kaylvk

Kaylvk

• Lid sinds 15 september 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 15 september 2016
  • 12:28

Hoihoi,

Bij deze alvast mijn excuses als dit topic verkeerd geplaatst staat, maar ik ben hier nieuw. 
Ik heb een vraagje. Ik heb een Samsung Galaxy S6 en het toestel is nu ongeveer 11 maanden oud.
Sinds eergisteren begint de vingersensor vervelend te doen. Nu is het scherm rondom mijn vingersensor helaas kapot (ik liet hem al vallen 2 weken nadat ik hem had, en helaas was het scherm rondom de vingersensor kapot maar alles deed het nog dus ik zag geen reden om hem te laten maken). Continu springt er een wit schermpje omhoog waarin er wordt gezegd dat de vingersensor niet meer werkt, als ik mijn telefoon echter opnieuw opstart heb ik nergens last van en kan ik de sensor gewoon weer gebruiken. Ik vroeg me dus af of dat het mogelijk is dat de vingersensor nu zo vervelend begint te doen door het scherm dat kapot is rondom de vingersensor, of is dit niet mogelijk? Daarnaast vroeg ik me ook af of dat de vingersensor extra gevoelig is voor zweethanden. Ik heb namelijk met deze hitte snel last van zweethanden en dit merk ik ook als ik mijn telefoon probeer te ontgrendelen met mijn vinger.

Alvast bedankt voor iedereen die antwoord. 

Bewerkt (15 september 2016 12:30)
Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 15 september 2016
  • 17:03

je zou de gegevens kunnen wissen van de vingerafdruksensor, ik weet niet meer precies waar dat zit bij een galaxy maar volgens mij bij instellingen/apps, klik op systeem apps of rechtboven drie puntjes (systeem weergeven) zoek de vingerafdruksensor klik erop en kies opslagruimte en kies wissen, probeer nu of het probleem verleden tijd is.

wil het nog niet lukken doe dan een factory reset, maak altijd een backup van je bestanden als je besluit een reset te doen.

wel opnieuw de vingeprint instellen na deze acties.

is het probleem dan nog niet weg dan ben ik bang dat de vingerprintsensor stuk is.

Bewerkt (15 september 2016 17:07) | screenshot toegevoegd
Kaylvk

Kaylvk

• Lid sinds 15 september 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 15 september 2016
  • 19:55

Ik heb superlang gezocht op mijn telefoon maar ik krijg die systeem apps niet te vinden bij instellingen en ik zie ook geen 3 puntjes..

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 15 september 2016
  • 20:18

instellingen/applicaties/aplicatiemannager en zoek daar naar de vingerprintscanner, omdat het systeem app is kan het zijn dat je naar rechts moet swipen of bovenaan meer moet kiezen.

of bekijk het onderstaand youtube filmpje.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 16 september 2016
  • 23:11

en wat aan de tip! gehad?

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.