Twee maanden geleden is het moederbord vervangen van mijn S6 vanwege accu problemen. Echter, ik heb daarvoor in de plaats een ander probleem gekregen. Wanneer ik de luidspreker aanzet tijdens oproepen dan kan de ontvanger mij niet meer verstaan als ik wat zeg. Er is sprake van zeer zacht geluid. Andersom kan ik de andere persoon wel verstaan. Wanneer de luidspreker functie uitstaat, is er geen probleem met het telefoongesprek.
Weet iemand hiervoor een oplossing?
Alvast bedankt.
Groeten Mark
Hallo, Twee maanden geleden is het moederbord vervangen van mijn S6 vanwege accu problemen. Echter, ik heb daarvoor in de plaats een ander probleem gekregen. Wanneer ik de luidspreker aanzet tijdens oproepen dan kan de ontvanger mij niet meer verstaan als ik wat zeg. Er is sprake van zeer zacht geluid. Andersom kan ik de andere persoon wel verstaan. Wanneer de luidspreker functie uitstaat, is er geen probleem met het telefoongesprek. Weet iemand hiervoor een oplossing? Alvast bedankt. Groeten Mark
Hallo,
Twee maanden geleden is het moederbord vervangen van mijn S6 vanwege accu problemen. Echter, ik heb daarvoor in de plaats een ander probleem gekregen. Wanneer ik de luidspreker aanzet tijdens oproepen dan kan de ontvanger mij niet meer verstaan als ik wat zeg. Er is sprake van zeer zacht geluid. Andersom kan ik de andere persoon wel verstaan. Wanneer de luidspreker functie uitstaat, is er geen probleem met het telefoongesprek.
Weet iemand hiervoor een oplossing?
Alvast bedankt.
Groeten Mark