Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Heb hier hetzelfde probleem. Heb 3 snelladers waarvan er geen1 opeens meer werkt.
Volgens mij kan je zon update niet meer omdraaien
Ik heb het ook, mijn Samsung Galaxy s6 laadt niet meer of niet snel meer op, soms hele nacht eraan en dan nog geen 100%. Eerder kon deze telefoon opladen terwijl ik hem gebruikte, maar hij loopt nu hard leeg. iemand al een oplossing?
Sinds ik gister een nieuwe software update gedaan heb op mijn Samsung Galaxy S6 gaat het opladen niet meer zo soepel. De (snel)lader die ik altijd gebruikte doet het nu soms wel en soms niet en als die het doet is het altijd 'opladen via kabel' in plaats van 'snel laden' wat hij voor de update altijd deed. Het opladen gaat nu dus erg traag! (Hij is nu 27% en geeft aan dat het nog 4 en half uur duurt)
Ik heb meerdere opladers geprobeerd die allemaal het trage 'opladen via kabel' aangeven. Heb ook al geprobeerd om stof te verwijderen maar omdat het precies na de update begon heb ik sterk een vermoeden dat het daar aan ligt. Heb ook in m'n telefoon gecheckt of het 'snel laden' aan staat, en dit is het geval. Android-versie is 6.0.1. Kan iemand mij helpen? Alvast dank.