Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

JchemPn

JchemPn

• Lid sinds 10 februari 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 10 februari 2017
  • 14:47

Sinds ik gister een nieuwe software update gedaan heb op mijn Samsung Galaxy S6 gaat het opladen niet meer zo soepel. De (snel)lader die ik altijd gebruikte doet het nu soms wel en soms niet en als die het doet is het altijd 'opladen via kabel' in plaats van 'snel laden' wat hij voor de update altijd deed. Het opladen gaat nu dus erg traag! (Hij is nu 27% en geeft aan dat het nog 4 en half uur duurt)

Ik heb meerdere opladers geprobeerd die allemaal het trage 'opladen via kabel' aangeven. Heb ook al geprobeerd om stof te verwijderen maar omdat het precies na de update begon heb ik sterk een vermoeden dat het daar aan ligt. Heb ook in m'n telefoon gecheckt of het 'snel laden' aan staat, en dit is het geval.  Android-versie is 6.0.1. Kan iemand mij helpen? Alvast dank.

h.sprokholt

h.sprokholt

• Lid sinds 10 februari 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 10 februari 2017
  • 15:48

Heb hier hetzelfde probleem. Heb 3 snelladers waarvan er geen1 opeens meer werkt.

Volgens mij kan je zon update niet meer omdraaien

view2008

view2008

• Lid sinds 20 februari 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 20 februari 2017
  • 17:17

Ik heb het ook,  mijn Samsung Galaxy s6 laadt niet meer of niet snel meer op, soms hele nacht eraan en dan nog geen 100%. Eerder kon deze telefoon opladen terwijl ik hem gebruikte, maar hij loopt nu hard leeg. iemand al een oplossing?

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.