Hallo allemaal, sinds enkele weken doet er zich een probleem voor : de verbinding met onze WIFI thuis verbreekt steeds, en dan krijg ik de melding "verificiatiefout" opgetreden. Voorheen was dit probleem er niet. Als ik wifi even op- en afzet, heb ik soms enkele minuten verbinding, maar valt dus vanzelf terug uit. Heel ambetant, want je denkt bereikbaar te zijn, maar na een tijd merk je dus van niet ..
Ik heb al wat gegoogled, en zou "oplossing" zijn om instellingen via WIFI slaapstand even te wijzigen, heb ik al geprobeerd, geeft geen beterschap bij mij !
Met andere WIFI netwerken heb ik het probleem nog niet opgemerkt - andere producten thuis (tablets) maken wel zonder problemen verbinding.
Iemand een idee ?
Alvast bedankt :-)
Hallo allemaal, sinds enkele weken doet er zich een probleem voor : de verbinding met onze WIFI thuis verbreekt steeds, en dan krijg ik de melding "verificiatiefout" opgetreden. Voorheen was dit probleem er niet. Als ik wifi even op- en afzet, heb ik soms enkele minuten verbinding, maar valt dus vanzelf terug uit. Heel ambetant, want je denkt bereikbaar te zijn, maar na een tijd merk je dus van niet .. Ik heb al wat gegoogled, en zou "oplossing" zijn om instellingen via WIFI slaapstand even te wijzigen, heb ik al geprobeerd, geeft geen beterschap bij mij ! Met andere WIFI netwerken heb ik het probleem nog niet opgemerkt - andere producten thuis (tablets) maken wel zonder problemen verbinding. Iemand een idee ? Alvast bedankt :-)
Hallo allemaal,
sinds enkele weken doet er zich een probleem voor :
de verbinding met onze WIFI thuis verbreekt steeds, en dan krijg ik de melding "verificiatiefout" opgetreden. Voorheen was dit probleem er niet. Als ik wifi even op- en afzet, heb ik soms enkele minuten verbinding, maar valt dus vanzelf terug uit. Heel ambetant, want je denkt bereikbaar te zijn, maar na een tijd merk je dus van niet ..
Ik heb al wat gegoogled, en zou "oplossing" zijn om instellingen via WIFI slaapstand even te wijzigen, heb ik al geprobeerd, geeft geen beterschap bij mij !
Met andere WIFI netwerken heb ik het probleem nog niet opgemerkt - andere producten thuis (tablets) maken wel zonder problemen verbinding.
Iemand een idee ?
Alvast bedankt :-)