Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Luxekoffie

Luxekoffie

• Lid sinds 22 juni 2016
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2016
  • 15:00

Hallo allemaal,
Ik ben een maand geleden overgestapt van iPhone 6 naar Samsung S7 Edge. De telefoon werkt perfect en ik ben er over het algemeen zeer tevreden over. Er zijn echter nog wel een paar dingetjes die niet naar behoren werken zoals de geluidsinstellingen. Als ik van boven naar beneden swipe kan ik door op het knopje geluid te tikken kiezen voor:

-Tril
-Stil
-Geluid aan

Het lukt mij maar niet om alle drie de instellingen apart op te slaan. Als ik in de tril-stand het volume voor media iets omhoog zet dan is die ook omhoog gegaan voor de stil-stand en voor de geluid-aan-stand. Ik zou graag voor alle drie de standen aparte instellingen willen maken en als ik in een bepaalde stand een wijziging maak wil ik die wijziging niet in de andere twee standen. Kunnen jullie mij vertellen of dit mogelijk is en hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Groetjes,
Marcin

Bewerkt (22 juni 2016 17:32)
edtims

edtims

• Lid sinds 03 november 2010
  • Berichten 817
  • Reputatie 0
  • 26 juni 2016
  • 13:50

Dat is volgens mij niet mogelijk.
Er zijn wel apps waarmee je misschien wat mee kunt zoals Volumeregeling

Misschien ook handig voor je.Als je de volume knoppen gebruikt zie je een balkje met rechts bovenin een pijltje, als je daar op drukt krijg je ook een snelmenu.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.