Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

general

general

  • Lid sinds 08 maart 2011
  • Berichten 111
  • Reputatie 0
  • #1
  • 12 februari 2018
  • 16:30

Ik kan van een goede vriendin haar Samsung S7 voor een leuk prijsje overnemen, ze heeft nu de S8 vandaar maar…
De S7 is gekoppeld aan een gmail emailadres/account wat niet meer bestaat, dus opgeheven is.
De S7 heb ik helemaal gereset, terug naar fabrieksinstellingen maar zodra ik dat toestel aanzet en in wil stellen, geeft het aan dat het een soort van code naar het oorspronkelijke emailadres stuurt om door te kunnen gaan. Maar dat emailadres is niet meer in gebruik want het is opgeheven.
Een verzoek aan Google om het emailadres weer te herstellen loopt op niets uit want Google zegt dat zij dat niet kunnen.
Nou, dan probeer ik toch om zelf dat emailadres weer opnieuw aan te maken, maar ook dat werkt niet want Google geeft aan dat dat emailadres al bestaat.
Kortom, ik kan niets met die mooie S7…
Zou het opnieuw flashen van de fabrieksrom iets uithalen of is die S7 nu onbruikbaar?

Wie weet er een oplossing?

Bedankt voor het mee denken in ieder geval.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • #2
  • 12 februari 2018
  • 18:59

Waarschijnlijk authenticatie in twee stappen aan op je toestel en als je het juist gedaan hebt heb je toen een herstel optie ingevoerd om zulke problemen te voorkomen, zie opmerking link.


https://support.google.com/accounts/answer/185839?hl=nl

Of als je geen toegang tot het account hebt, onderaan de pagina link.

https://support.google.com/accounts/answer/183723

En dan kom je hier terecht.

https://support.google.com/accounts/answer/7299973

Bewerkt (12 februari 2018 19:08)
general

general

  • Lid sinds 08 maart 2011
  • Berichten 111
  • Reputatie 0
  • #3
  • 15 februari 2018
  • 21:48

Pff, 
Bedankt voor de informatie, ik ga er eens mee aan de slag.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.