Ik loop nog tegen een paar kleine problemen aan met de S7 :
Na een reboot moet ik elke keer bij instellingen, toegankelijkheid, services, de volgende buttons handmatig activeren :safe in cloud, greenify, universal copy, en nova launcher aanzetten.
Er staat geen vingerafdruk bij opnieuw opstarten, je moet steeds je wachtwoord invullen.
Bij whatsapp bellen moet je de spaarstand uitschakelen, anders kun je geen gesprek voeren.
Iemand een idee?
Ik loop nog tegen een paar kleine problemen aan met de S7 : Na een reboot moet ik elke keer bij instellingen, toegankelijkheid, services, de volgende buttons handmatig activeren :safe in cloud, greenify, universal copy, en nova launcher aanzetten. Er staat geen vingerafdruk bij opnieuw opstarten, je moet steeds je wachtwoord invullen. Bij whatsapp bellen moet je de spaarstand uitschakelen, anders kun je geen gesprek voeren. Iemand een idee?
Ik loop nog tegen een paar kleine problemen aan met de S7 :
Na een reboot moet ik elke keer bij instellingen, toegankelijkheid, services, de volgende buttons handmatig activeren :safe in cloud, greenify, universal copy, en nova launcher aanzetten.
Er staat geen vingerafdruk bij opnieuw opstarten, je moet steeds je wachtwoord invullen.
Bij whatsapp bellen moet je de spaarstand uitschakelen, anders kun je geen gesprek voeren.
Iemand een idee?