Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

stefka

stefka

• Lid sinds 13 april 2017
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 13 april 2017
  • 13:26

Na volgens mij een update, zijn al mijn contacten ineens verdwenen.
Ik had mijn contacten via outlook op mijn telefoon galaxy s7gezet, maar op mijn telefoon zijn ze ineens verdwenen (behalve de eerste 5 contacten, met een A).

Nu zie ik bij mijn whatsapp en bellijst (logbestand) alleen nog maar nummers en geen namen meer, en in mijn telefoonboek en contactenlijst staat er (bijna) niemand meer.

Hoe krijg ik dit weer goed?

rogier.levy

rogier.levy

• Lid sinds 14 april 2017
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 14 april 2017
  • 10:11

Mogelijk in de contacten app bij de instellingen - groepen? Daar kun je instellen welke groepen er zijn en welke getoond worden.

Klik in de contactenapp op de drie puntje rechtsboven… Kijk bij de instellingen en bekijk welke contacten zichtbaar moeten zijn…

In welk account zitten je contacten? Hoe heb je je contacten vanuit Outlook op je telefoon gezet?

Rogier
Oneplus 3 - Nougat 7.1.1

stefka

stefka

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 14 april 2017
  • 13:42

Ik heb geen groepen. 
Heb gister handmatig allemaal contacten weer toegevoegd.  Ze waren even te zien, maar ineens waren deze om weer verdwenen. Al het werk voor niets. 

Het stomme is.. ik weet niet meer hoe ik ze erin gezet heb.  Via de computer volgens mij met een tussen app. Die ik weer verwijderd heb van de computer. 

Wilde het opnieuw proberen maar dat lukt dus ook niet meer….

rogier.levy

rogier.levy

• Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 14 april 2017
  • 13:53

Meest handige is om een account te maken (ik gebruik Google, maar Live kan bijvoorbeeld ook, of een combinatie) met je contactpersonen erin. Ik gebruik privé Google en voor mijn werk Exchange. Die heb ik beide geïnstalleerd op mijn Android telefoon. Dan worden de contacten altijd gesynchroniseerd. Bij een andere telefoon is het zaak om alleen de accounts in te stellen, en de contacten (en mails, agenda,…) verschijnen weer.

Staan de contacten nog wel op je PC? In een account? (Live, hotmail, Outlook, Google, …). Dan kun je dat account op je telefoon zetten, en heb je je contacten weer.

stefka

stefka

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 14 april 2017
  • 14:07

De contacten staan in outlook, op mijn computer account zijn ze daar nog gewoon. Ook op mijn oude Windows foon staan ze nog. 

Heb mijn Outlook account ook gewoon aan staan op mijn s7. Mail ed krijg ik gewoon binnen. 
Heb de outlook app ik weet verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, geen verbetering. 

Nieuwe contacten blijven ook niet staan. Na koste tijd verdwijnen ze weer.

rogier.levy

rogier.levy

• Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 14 april 2017
  • 16:03

Mmm, apart… Staat bij de accounts aangevinkt dat de contacten óók gesynct worden?

stefka

stefka

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 14 april 2017
  • 17:49

Waar kan ik dat zien?? Ik zie niet waar ik dat moet vinken?

rogier.levy

rogier.levy

• Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 14 april 2017
  • 19:01

- Instellingen
- Accounts
- [kies je account] (soms tweemaal klikken als er onder een app meerdere accounts staan)
- Kies welke zaken gesynchroniseerd moeten worden

Drastische ander optie;
Exporteer al je contacten vanaf je PC (Outlook) naar een csv bestand.
Lees deze contacten in bij je Google account.
Dit account op je telefoon zetten (als dat er niet al staat).

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.