Lees verder na de advertentie.

Vergelijk prijzen: vind de beste deal

Kies jouw model:

Lees verder na de advertentie.

j h
Vandaag 2:19

Blijf toch elke keer teruggaan naar Samsung browser vanwege de startpagina: snelle toegang

AW Poll: Welke browser gebruik jij het meest op je telefoon?
AW Poll: Welke browser gebruik jij het meest op je telefoon?
revenger2111
Vandaag 0:06

2 juni contract afgesloten via hun voor telefoon en abonoment van odido, abonoment loopt al een maand en ben telefoon al aan het afbetalen maar nog steeds niets ontvangen. krijg elke weer weer te horen dat hij volgende week wordt bezorgd. maar elke weer NIKS. nu al DIK 2 maanden verder…

GSMWeb is slecht bereikbaar en levert telefoons later uit
GSMWeb is slecht bereikbaar en levert telefoons later uit
stier
Gisteren 20:55

Buienalarm Plus

Verwijdert advertenties uit de app.

Yolgens berichten van gebruikers kost dit ongeveer 1,19 per jaar.

Suienalarm Premium

Biedt dezelfde advertentievrije ervaring.

Belangrijk extra voordeel: je krijgt via Premium toegang tot een uitgebreide weervoorspelling tot 14 dagen, inclusief uur-per-uur details

Afhankelijk van het soort abonnement (Super, Family, Premium) kunnen extra functies beschikbaar zijn, zoals delen met gezinsleden of nog uitgebreidere prognoses .

Buienalarm plaatst betaalmuur voor advertentievrije ervaring
Giel234
Giel234
Gisteren 17:25

Het toestel waar WhatsApp als 1e wordt geïnstalleerd (hoofdtoestel) hoeft NIET perse het toestel te zijn met het bijbehorende telefoon.nr. Maw het telefoon.nr op de sim mag anders zijn dan het tel.nr. gebruikt voor het WhatsApp-account. Tweede opmerking: live locatie werkt alleen op het hoofdtoestel (het toestel waar WhatsApp als 1e op geïnstalleerd is)

Zo gebruik je WhatsApp op meerdere Android-toestellen tegelijk
Zo gebruik je WhatsApp op meerdere Android-toestellen tegelijk
Sven Rietkerk
Sven Rietkerk
Gisteren 15:46

We hebben navraag gedaan bij Buienalarm, zodra we reactie hebben, zullen we een update geven!

Ricardo Lentjes
Gisteren 15:14

Ik geef jullie allemaal gelijk,bij facebook messenger zit het er ook al,en bij google heeft google gemini toegevoegd,ik heb nu duckduckgo als zoekmachine ook daar zit het nu maar je hoef het niet te gebruiken,ik wil snel mogelijk van facebook en whatsapp af ben er klaar mee

Kun je Meta AI uit WhatsApp verwijderen?
Kun je Meta AI uit WhatsApp verwijderen?
Rivadi
Gisteren 14:40

Ik heb al jaren Buienalarm plus. Die is ook advertentie vrij. Die kost € 1,19 per jaar. Wat is het verschil met de Premium versie, behalve de prijs?

Peter Colpaert
Gisteren 14:36

Bij mij is het abonnement op Premium nog actief maar het gaat volgend jaar in juli slechts 1.19€ kosten.

Volg Androidworld nu ook op WhatsApp

Op ons WhatsApp-kanaal delen we dagelijks het grootste nieuws uit de Android-wereld.

Volg op WhatsApp

Download de nieuwe Androidworld-app!

Lees het nieuws en handige tips over smartphones en gadgets.

Download voor Android

Meld je aan bij onze Androidworld-community

Reageer op artikelen, deel tips en praat met anderen over de wereld van Android.

Aanmelden