Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

liesbeth.baetens

liesbeth.baetens

• Lid sinds 30 mei 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 30 mei 2017
  • 09:28

Ik ben al even op zoek naar een goede tempered glass screenprotector voor de Galaxy S8. Ik heb al zeker 5 verschillende modellen / merken uitgeprobeerd en ofwel past het niet door de edge vorm, ofwel werkt de touch niet goed… Het is altijd wel iets…

Mijn vraag is dus:
weet / kent iemand een screen protector die:
- mooi past rond de edge vorm
- geen invloed heeft op de touch van de smartphone
- niet enkel plakt aan de randen maar plakt over gans de screen protector of op gans het scherm

Alvast bedankt!

JohandeJong

JohandeJong

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2319
  • Reputatie 70
  • 30 mei 2017
  • 11:04

Ik heb deze besteld https://nl.aliexpress.com/item/For-Samsung-S8-Full-Cover-Tempered-glass-film-For-Samsung-Galaxy-S8-G950-G9500-Automatic-Adsorption/32801962642.html?spm=2114.13010608.0.0.Nf7nET
Zodra ik die binnen heb zal ik verslag doen.

liesbeth.baetens

liesbeth.baetens

• Lid sinds 30 mei 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 30 mei 2017
  • 13:16

Dat is er ook één die enkel aan de randen plakt en niet op gans het scherm. En ervaring zegt mij dat die die enkel aan de randen plakken meestal ook een verminderde touch geven.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 30 mei 2017
  • 13:38

Mijn ervaring is met dat soort Protectors dat het op den duur toch weer loslaat of slecht response.

op een 7 edge heb ik ondertussen 4  verschillende soorten glas Protectors  gebruikt en allemaal zonder succes.

Misschien werkt het op een S8  beter.

JohandeJong

JohandeJong

• Berichten 2319
  • Reputatie 70
  • 30 mei 2017
  • 17:38

Ik ga het eerst proberen. Als het niet bevalt ga ik de nieuwe Nano protector proberen:
https://tinyurl.com/yb7zf372
Ook hier te vinden maar dan een stuk duurder: https://tinyurl.com/y9hnc6fd

JohandeJong

JohandeJong

• Berichten 2319
  • Reputatie 70
  • 31 mei 2017
  • 12:30

Vandaag ontvangen en meteen opgeplakt. Past goed en zit ook mijn Nillkin Case niet in de weg.
De spiegeling is wel wat anders dan het scherm van de S8 en dat is een beetje jammer.
Verder nog niets bijzonders ontdekt. Ook de touch lijkt in orde. De tijd zal het leren.

marcokabbedijk

marcokabbedijk

• Lid sinds 01 juni 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 9 juni 2017
  • 08:53

Ik heb nu de S8+ en heb Panzer Glass erop. Plakt ook alleen op de randen, maar de eerste die goed blijft zitten met een goede touch.

Heb hem in combinatie met een origineel Alcantara case.

Tot op heden tevreden.

JeBoyGijsje

JeBoyGijsje

• Lid sinds 12 december 2014
  • Berichten 28
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2018
  • 13:36

Vandaag ontvangen en meteen opgeplakt. Past goed en zit ook mijn Nillkin Case niet in de weg. De spiegeling is wel wat anders dan het scherm van de S8 en dat is een beetje jammer. Verder nog niets bijzonders ontdekt. Ook de touch lijkt in orde. De tijd zal het leren.
Wat heeft de tijd geleerd, bevalt hij nog steeds goed?

JeBoyGijsje

JeBoyGijsje

• Lid sinds 12 december 2014
  • Berichten 28
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2018
  • 13:47

Ik heb hetzelfde probleem, in oktober een S8 gekocht en meteen een mediamarkt protector laten plaatsen. Dat was een erg dunne folie, er kwam stof onder aan de edge randen en hij was niet mooi egaal vlak. 

Vervolgens een 'glazen' besteld bij glazenscreenprotectors.nl. Goede ervaring bij hun gehad met mijn vorige Nexus 6p, deze keer niet. Het was een plastic protector met inderdaad alleen een plakrand aan de buitenrand welke overigens bij aankomst beschadigd was omdat de folie die je er af moet halen los was gekomen. Bleef vervolgens niet plakken, moest hard drukken voor touch, was veel te dik. En uiteindelijk ook niks meer terug gekregen van de shop dus mijn advies: als je zeker weet dat het product goed is kun je er bestellen; als je iets moet retouren ben je de lul. 

Vervlolgens een dunne anti-fingerprint folie protector besteldd bij bol.com, deze was eigenlijk best goed. Volledige plaklaag die bleef plakken en goeie pasvorm ook om de edge randen. Wel erg dun dus het gevoel van bescherming was er niet echt, er bleven bubbels zitten bij de openingen voor sensoren en de matte look doet teveel af aan de schoonheid van het scherm. 

Uiteindelijk de 4e dus besteld bij bol, een zogenaamde 360 graden protector die bestaat uit een back-cover en front cover die aansluiten. Leuk idee, matige uitvoering: hij een heel klein beetje af aan de touch response maar het is verwaarloosbaar. Wel voegt het veel bulk toe en doet het nogal af aan de schoonheid van het scherm. Gevolg is dat ik die dus gebruik als ik naar een feestje ga of flink ga zuipen, de rest van de week heb ik alleen de Samsung backcover erom en dus geen protector. 

Ben benieuwd of jullie ondertussen nog suggesties en/of ervaringen hebben, anders ga ik waarschijnlijk de originele Samsung folie-protector proberen.

Bewerkt (28 januari 2018 13:47)
JohandeJong

JohandeJong

• Berichten 2319
  • Reputatie 70
  • 28 januari 2018
  • 14:24

Vandaag ontvangen en meteen opgeplakt. Past goed en zit ook mijn Nillkin Case niet in de weg. De spiegeling is wel wat anders dan het scherm van de S8 en dat is een beetje jammer. Verder nog niets bijzonders ontdekt. Ook de touch lijkt in orde. De tijd zal het leren.
Wat heeft de tijd geleerd, bevalt hij nog steeds goed?
De tijd heeft mij geleerd dat deze ook niet optimaal is. Met name in de rechterbovenhoek moet ik hard drukken. Op dat punt zit er iets ruimte tussen protector en scherm. De bescherming op zich is wel heel goed.
Ik heb nu een nieuw type besteld bij AliExpress. https://nl.aliexpress.com/item/Wet-Applied-Screen-Protector-For-samsung-Galaxy-S8-S8plus-S8-Plus-Screen-Protector-Not-Glass-BUBBLE/32814928000.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.slc89r
Dit type kun je ook kopen inclusief spuitflesje en dan zijn ze duurder.
Het principe is hetzelfde als wat ze bijv. bij de MediaMarkt doen maar dan betaal je wel minimaal 20 Euro.
Voor 2 Euro probeer ik het eerst zelf wel even.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.