Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

StefanZ

StefanZ

• Lid sinds 12 augustus 2017
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 12 augustus 2017
  • 02:21

Ik zie overal smartphones en zelfs mid range toestellen uitkomen met Android 7.1.1, terwijl mijn 900 euro(!) kostende Samsung S8+ het nog steeds met Android 7.0 moet doen. Toen de S8(+) op de markt kwam, werd ons door Samsung BELOOFD, dat de update naar 7.1.(1) héél snel zou komen…. echt waar. Nu, 4 maanden later, draait mijn S8+ nog steeds op het stok oude 7.0. Waar blijft de belofte van Samsung…waar blijft die update, of worden we weer belazerd door Samsung?

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1440
  • Reputatie 70
  • 12 augustus 2017
  • 08:58

Jeetje, al 4 maanden…. Echt waar? Ik snap je ongenoegen want hij werkt natuurlijk voor geen meter op v7. 0. Ik zou een rechtszaak beginnen als ik jou was, of op z'n minst dat waardeloze ding meteen weggooien…

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Bewerkt (12 augustus 2017 09:00) | Bewerkt via Tapatalk/Androidworld Reader

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • 12 augustus 2017
  • 10:06

en wat met 7.1.2 dan?oeps.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6244
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 12 augustus 2017
  • 12:26

Opinie: Android-gebruikers zijn update-geil

Is er een reden waarom je 7.1.1 zo graag op jouw toestel wilt? Zijn er zaken die nu niet (goed) werken en die verholpen zijn met de update?

StefanZ

StefanZ

• Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 12 augustus 2017
  • 13:41

Wat zijn jullie dom volgzaam klootjes volk. Natuurlijk werkt de S8(+) met 7.0, maar daar gaat het niet om. Draait jou pc'tje ook nog op Windows 95? Daar kan je ook alles mee doen, maar waarschijnlijk draait hij op Windows 10. Ik mag verwachten, dat een bedrijf als Samsung er alles aan doet om een 900(!) euro kostende smartphone up to date houdt met beveiliging updates, maar er ook voor zorgt, dat zijn TOP smartphone op de laatste besturing software draait. Het is een beetje knullig, dat er verschillende concurrenten met mid range toestellen deze versie van Android al lang leveren, maar de dure Samsung Galaxy s8+ moet het nog steeds met de stokoude 7.0 versie doen. Daarbij heeft Samsung BELOOFD, dat een software update snel zou volgen, maar dat was schijnbaar een leugen en ik houd er niet van om belazerd te worden…

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6244
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 12 augustus 2017
  • 13:52

Wat zijn jullie dom volgzaam klootjes volk.

Wow……

Nee mijn PC draait niet meer op Windows95 net zoals jouw S8+ niet op Android 1.6 draait.

Ik was alleen benieuwd naar de reden waarom jij zo graag 7.1.1 wilt want ik heb het idee, vandaar ook mijn link naar het artikel, dat het gaat om de laatste versie te hebben (is dat niet het idee achter "dom volgzaam klootjesvolk"?) en het er niet om gaat wat de update daadwerkelijk inhoudt aangezien veel gebruikers dat niet eens weten.

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1440
  • Reputatie 70
  • 12 augustus 2017
  • 15:58

Jij slaat de spijker op z'n kop Patrick, het gaat er niet om wat het doet (want het werkt nu meer dan uitstekend) maar om het nieuwste willen hebben. Ziekte nr. 1 bij vele jongeren tegenwoordig.

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 12 augustus 2017
  • 20:08

Het is gewoon een Trend op het moment dat hele update gedoe voor 5 jaar geleden piepte daar niemand over toen moest alles wit zijn want owee als je toch met zwarte kabels en oortjes rond liep en zo zachtjes aan moet iedereen ook een scherm hebben met minimale bezels of een bochtje erin en dat noem ik pas volgzaam als je daar aan moet voldoen. 

Neem contact op met Samsung en leg je probleem uit dat je er moeite met hebt dat ze hun belofte niet nakomen of Ga het ding rooten of Koop een iPhone ben je altijd up-to-date en is dat probleem ook verleden tijd.

Bewerkt (12 augustus 2017 20:24)
StefanZ

StefanZ

• Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 13 augustus 2017
  • 01:00

Ik mag toch verwachten van Samsung, dat ze hun vlaggenschip up to date houden. Jouw pc draait ook op Windows 10 en niet op een oudere versie, terwijl je daar ook alles mee kunt doen. Een nieuwe software versie zal toch echt wel verbeteringen en bug fixes met zich mee brengen en features die de smartphone beter/sneller/handiger laten werken. Anders hoef je geen updates uit te brengen en kun je met de oude meuk verder tot de boel uit elkaar lazert

StefanZ

StefanZ

• Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 13 augustus 2017
  • 01:02

Het gaat niet om goed of slecht werken, maar om het principe. Ik mag toch wel wat verwachten van Samsung, maar die laten het,zoals gewoonlijk, weer afweten…

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.