Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Maruska

Maruska

• Lid sinds 06 december 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 6 december 2017
  • 21:29

Hoi
Ik heb nu al een paar maanden mijn s8plus maar ondanks dat mijn instellingen goed staan licht mijn edgescreen niet op als er een appje of melding binnenkomt. Heb hier ook al Samsung zelf voor gecontact maar niemand die me kan helpen want volgens hun staat alles goed en moet ik een update afwachten. Nu heb ik de afgelopen maanden al tig updates gehad maar niks geen verandering… Weet iemand wat te doen?

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 7 december 2017
  • 10:04

Al eens geprobeerd om de cache of gegevens te wissen van de edge screen app.

doumamonique123

doumamonique123

• Lid sinds 31 december 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 31 december 2017
  • 13:58

als je AOD aan doet zal je zien dat hij gaat werken!

JeBoyGijsje

JeBoyGijsje

• Lid sinds 12 december 2014
  • Berichten 28
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2018
  • 13:18

Beste mensen, 

Ik heb dit onlangs uit zitten zoeken op het web, blijkbaar werkt de functie nog niet geheel bij alle apps. Volgens mij werkt het nu alleen voor samsung apps zoals de agenda, sms-berichten, en een handjevol andere apps. Ook werkt het voor sommige apps zoals Whatsapp wel met het scherm aan, maar niet met het scherm uit. 

Het blijkt te maken te hebben met de prioriteit en/of belangrijkheid van meldingen. Vanaf 'importance level 4' of hoger word het scherm pas ingeschakeld; oftewel is de melding zichtbaar bij scherm uit. Veel apps zoals whatsapp hebben standaard 'importance level 3' wat dus betekend dat de edge melding alleen zichtbaar is met het scherm aan. 
Wanneer je bijvoorbeeld in whatsapp zelf pop-up meldingen inschakelt zul je zien dat de meldingen het ook bij scherm uit gaan doen; je hebt dan het 'importance level' verhoogd. Probeer het maar, het probleem is alleen dat je wel vast zult zitten aan de vervelende pop-up meldingen. Hier vind je meer info: https://forum.xda-developers.com/galaxy-s8/help/edge-lighting-lock-screen-notifications-t3594226/page14

Daarnaast over de updates; die jij en ik hebben gehad zijn beveiligings updates. Daarbij worden dit soort wijzigingen niet doorgevoerd, die komen er aan met Android Oreo, waarschijnlijk binnen nu en 3 weken. Zie hier: https://android.gadgethacks.com/news/galaxy-s8-oreo-update-edge-lighting-gets-new-colors-effects-0181044/

Mvg.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.