Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Email ophalen lukt niet, melding inloggen mislukt, op verschillende accounts (8)

wen250

wen250

• Lid sinds 27 april 2015
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 8 december 2017
  • 12:07

Hallo,

Ik heb een Samsung Galaxy S8 plus. Sinds gisteravond kan ik geen email meer ophalen. Zowel op meerdere zakelijke emailadressen via Office 365 als bij mijn privé Ziggo account komt de melding dat het inloggen is mislukt.
Ik moet mijn wachtwoord opnieuw invullen, maar ook al doe ik dat, dan komt dezelfde melding terug. Ik kan mijn mailboxen dus ook niet inzien.
Opnieuw opstarten helpt niets. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Alvast bedankt!

Groet,
Wendy

Bewerkt (8 december 2017 12:08) | Aanvullende tekst.
Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 8 december 2017
  • 13:50

welk wachtwoord moet je invullen en waarvan? google of andere, wifi.

is het probleem aanwezig in zowel wifi als mobile verbinding en heeft je toestel verbinding met internet.

en kun je wel inloggen via andere apparaten in je privé Ziggo account, mailbox enz…..

Bewerkt (8 december 2017 13:58)
wen250

wen250

• Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 8 december 2017
  • 15:25

Het wachtwoord van de specifieke emailaccounts moet ik opnieuw invullen.

De melding komt zowel bij gebruik Wifi als met 4G, en ik heb gewoon verbinding heb.

Ik kan op mijn pc, verbonden met WIfi met gewoon mijn email ophalen, zonder meldingen. Dus het probleem lijkt in de telefoon te zitten. 
Misschien moet ik accounts verwijderen en opnieuw instellen, maar dat is best veel werk en ik weet niet of dat de oplossing is.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 8 december 2017
  • 15:35

als die accounts specifiek van ziggo zijn dan lijkt het erop dat ziggo een storing heeft (dit probleem heeft mijn moeder ook geregeld met ziggo)

als de internet verbinding van je phone oke is dan zou je eerst kunnen proberen het cache te wissen van de apps waarmee je problemen hebt en als dat niet helpt ook de gegevens te wissen.

cache en gegevens zit bij apparaat instellingen/apps/ klik op de app waarmee je problemen hebt klik dan op opslagruimte en wis de cache en eventueel gegevens.

het beste is om eerst bij één app te proberen en checken en dan pas de andere.

Bewerkt (8 december 2017 15:37)
wen250

wen250

• Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 8 december 2017
  • 16:34

Het is 1 account van Ziggo, 3 zakelijke mailaccounts van Office 365

De cache heb ik zojuist gewist zoals je aangaf, maar dit maakt niets uit. De melding van inloggen mislukt blijft komen.
Er is maar 1 app waar alle mailaccounts in worden weergegeven. Dus ik heb 1x de cache kunnen legen.

De verbinding werkt prima. Collega's met een Iphone hebben dit probleem niet met de zakelijke Office 365 mail.
Dus het is geen probleem van Microsoft lijkt het, aangezien ook Ziggo mail niet werkt.
Weet je misschien nog een andere oplossing?

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 8 december 2017
  • 19:29

Probeer anders de gegevens te verwijderen je moet dan wel weer opnieuw inloggen.

Of anders de app verwijderen en opnieuw inloggen.

Verder heb ik dan ook geen oplossing.

wen250

wen250

• Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 9 december 2017
  • 09:02

Ik heb alle mailaccounts en de app zelf verwijderd. Alles opnieuw ingesteld, nu werkt het weer gelukkig. Geen idee waarom die melding voor alle mailacc. Bleven komen.
Bedankt iig voor je genomen tijd en moeite!

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 9 december 2017
  • 09:21

Ik heb alle mailaccounts en de app zelf verwijderd. Alles opcnieuw ingesteld, nu werkt het weer gelukkig. Geen idee waarom die melding voor alle mailacc. Bleven komen.
Bedankt iig voor je genomen tijd en moeite!
Soms gaat er wel eens iets mis en waar het dan aan ligt is voor mij ook wel eens een raadsel.
Maar Mooi dat het weer werkt.

Succes verder met je phone.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.