Lees verder na de advertentie.

Vergelijk prijzen: vind de beste deal

Kies jouw model:

Lees verder na de advertentie.

Sportduikertje
Vandaag 15:39

Tja Amerikaans bedrijf dus reclame. Want reclame is $$$. Lekker in de winkel laten liggen dat ding.

Amazon Echo Show-eigenaren zijn boos: ‘Ik koop geen smarthomescherm voor reclame’
Amazon Echo Show-eigenaren zijn boos: ‘Ik koop geen smarthomescherm voor reclame’
Sportduikertje
Vandaag 15:38

Te duur idd maar als het geen piepjes zou hebben, heeft het nog een kans van slagen. Een irritante piep is bij mij een reden om zoiets te laten liggen.

TomTom Tom review: beetje DomDom Dom
Danny Schenk
Vandaag 14:24

Had de OnePlus 13 wel verwacht in dit lijstje. Aangezien dit ook rond de €750,- zit en wel een uitstekend presterende telefoon is op veel vlakken

Dit zijn de beste telefoons rond de 750 euro | 2025
Dit zijn de beste telefoons rond de 750 euro | 2025
jkjuggerball
jkjuggerball
Vandaag 13:48

Bij TomTom kennen ze de snelheid 30 nog niet…

@tukker
@tukker
Vandaag 12:56

80€ is teveel en over de naam valt te twisten. Die gebruik je toch nooit. Het gebruik zonder de app is een voordeel. Ik wacht nog even tot de geluiden instelbaar of uitschakelbaar zijn. Voorlopig nog gewoon Magic Earth, kloppen de snelheden ook gewoon.

Hendry Scholing
Vandaag 12:28

Toch jammer dat in dit artikel Homey niet genoemd wordt. Ondanks dat het onlangs door LG is gekocht toch een mooie oplossing die is bedacht om de problematiek zoals hier genoemd op te lossen.

Een smarthome-ecosysteem kiezen: slim combineren of alles van één merk?
Een smarthome-ecosysteem kiezen: slim combineren of alles van één merk?
Karel-Willem Jaarsveld
Karel-Willem Jaarsveld
Vandaag 9:44

Walgelijk ja. Hier gaat het om een relatief goedkoop apparaat, en dan kun je nog besluiten om die de deur uit te doen. Maar je koelkast van 3000 euro, of je TV van 1500 euro vervang je niet zomaar als die vol gestort wordt met advertenties.

Be
Vandaag 9:39

Fijn dat je bij Android World de mooie aanbiedingen bij elkaar hebt. Maar eind augustus was een leuke. (29/30/31) bij Vodafone utrecht! Vorig jaar hadden ze deze ook, die heb ik helaas laten schieten. Inclusief wacht rij van een man of 15 stonden wij vooraan! Was maar van vrijdag t/m zondag geldig (Hoog Catharijne) 2 jaar Red Unlimited van 20€ en je telefoon afrekenen voor 648€. Daar boven op een pixel 8 inruilen voor 137€ met de 250€ bonus van Google als dank voor de inruil en aanschaf Pixel 10 Pro XL. Natuurlijk heeft die Pixel 8 ook geld gekost. Maar die ligt toch te verstoffen in een la.

Google Pixel 10 Pro XL tijdelijk bijna de helft goedkoper
Google Pixel 10 Pro XL tijdelijk bijna de helft goedkoper

Volg Androidworld nu ook op WhatsApp

Op ons WhatsApp-kanaal delen we dagelijks het grootste nieuws uit de Android-wereld.

Volg op WhatsApp

Download de nieuwe Androidworld-app!

Lees het nieuws en handige tips over smartphones en gadgets.

Download voor Android

Meld je aan bij onze Androidworld-community

Reageer op artikelen, deel tips en praat met anderen over de wereld van Android.

Aanmelden