Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

MBvL

MBvL

• Lid sinds 10 maart 2018
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 10 maart 2018
  • 08:28

Goedemorgen,

ik heb gister de nieuwe update op mijn Samsung S8+ gezet.
Echter nu krijg ik mijn WA instellingen niet meer zoals ze stonden en ik kom er met een mogelijkheid uit hoe ik het moet aanpassen.

Ik had hiervoor de perfecte instelling
Namelijk alleen het wa incoontje bovenin de notificatiebalk en dan uiteraard het cijfertje bij de app icoon.
Hierdoor ging ook mijn smartwatch trillen.

Maar nu… krijg ik die pop up melding bovenin mijn telefoon met de tekst inhoud.
Dat wil ik pertinent niet.
Maar als ik de instellingen aanpas naar hoe ik denk dat het goed is, krijg ik geen meldingen meer en moet ik mijn WA openen om te zien of er berichten zijn. Hierdoor komen er ook geen berichten meer binnen op mijn smartwatch binnen.

Hoe kun je WA zo instellen dat ik alleen nog maar een icoon in de notificatiebalk krijg??

Mvg

Monique1

Monique1

• Lid sinds 16 oktober 2010
  • Berichten 101
  • Reputatie 0
  • 12 maart 2018
  • 11:23

Goedemorgen,

Je kan de notificatie-instellingen nu ook op een andere manier wijzigen.

als je de whatsappmelding in je notificatiebar langzaam naar links schuift zie je een klokje en een tandwieltje. als je op het klokje tikt kan je de melding sluimeren en als je op het tandwieltje tikt kan je allerlei notificatie instellingen wijzigen. hierbij kan je oa instellen of je wel of niet een pop up wil.

hoop dat dit helpt!

Alwin89

Alwin89

• Lid sinds 16 juni 2018
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2018
  • 10:55

Goedemorgen,

Ik heb hetzelfde probleem. als ik de oplossing van Monique1 gebruik kan ik inderdaad instellingen aanpassen. Onder andere de urgentie instellen, als ik deze op laag zet springt die elke keer automatisch weer op hoge urgentie en verschijnt de heads up melding van Whatsapp weer. Erger me er mateloos aan en heb van alles al geprobeerd. Iemand nog ideeën?

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 16 juni 2018
  • 15:22

instellingen/apps/whatsapp/app meldingen/scroll naar beneden/extra instellingen in de app/pop-upmedingen…kies geen pop-up.

of open whatsapp meteen/instellingen/meldingen/pop-up meldingen.

lukt het dan nog niet verwijder dan het chache geheugen of de gegevens in de app waarmee je het probleem hebt.

let op! bij het wissen van de gegevens van de betreffende app heb je kans dat je opnieuw in moet loggen of gegevens kwijt bent…..maak dan eerst een backup van de app.

Bewerkt (16 juni 2018 15:26)
Alwin89

Alwin89

• Lid sinds 16 juni 2018
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2018
  • 16:16

Bedankt voor de snelle reactie. De oplossing was uiteindelijk makkelijker dan gedacht.

Open Whatsapp/instellingen/meldingen/meldingen met hoge prioriteit gebruiken (vinkje uitzetten)

En klaarHopelijk werkt dit ook voor anderen.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 16 juni 2018
  • 18:27

Bedankt voor de snelle reactie. De oplossing was uiteindelijk makkelijker dan gedacht.

Open Whatsapp/instellingen/meldingen/meldingen met hoge prioriteit gebruiken (vinkje uitzetten)

En klaarHopelijk werkt dit ook voor anderen.
Mooi dat je het opgelost hebt ?

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.