Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

regenboogkonijn

regenboogkonijn

  • Lid sinds 24 december 2012
  • Berichten 273
  • Reputatie 0
  • #1
  • 28 juli 2018
  • 23:57

Er wordt om de zoveel tijd een back-up gemaakt, bij mij mislukt dat steeds. De Samsung cloud heeft een opslag van 15 GB, heb pas 681,79 MB gebruikt. Ik krijg dus elke keer de melding: Back-up is mislukt want opslag in de Samsung cloud zit vol. Hopelijk weet iemand wat ik hieraan kan doen. Ik begrijp er niks van, de cloud is zeker niet vol.
Galerij: 673,39 MB
Back-ups van apparaat 8,37 MB ENZ.
Volgens mij is de Galerij de oorzaak, het lukt mij niet deze te legen.

Bijlage:

GerKuijn

GerKuijn

  • Lid sinds 01 december 2015
  • Berichten 1053
  • Reputatie 0
  • #2
  • 30 juli 2018
  • 07:58

Er staat dat er 14,33GB vrij isWil je eens een screenshot maken van die melding?

GerKuijn

regenboogkonijn

regenboogkonijn

  • Lid sinds 24 december 2012
  • Berichten 273
  • Reputatie 0
  • #3
  • 7 oktober 2018
  • 19:06

Heb de oplossing zelf gevonden. Je Samsung account wachtwoord resetten en de cloud geheel leeg maken.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.