Na het uitzetten van de niet storen functie op mijn Samsung Galaxy S8 plus geeft de telefoon alle meldingen achteraf welke tijdens niet storen zijn binnen gekomen.
Hierdoor blijft de telefoon lang achter elkaar meldingen geven.
Is er een mogelijkheid om de achteraf meldingen uit te schakelen zodat mijn telefoon niet meer blijft ratelen bij het uitschakelen van de niet storen functie ? Ik vind dit erg irritant.
Alvast bedankt voor jullie reacties !
Groeten Jeroen2601
Goedemorgen allemaal , Na het uitzetten van de niet storen functie op mijn Samsung Galaxy S8 plus geeft de telefoon alle meldingen achteraf welke tijdens niet storen zijn binnen gekomen. Hierdoor blijft de telefoon lang achter elkaar meldingen geven. Is er een mogelijkheid om de achteraf meldingen uit te schakelen zodat mijn telefoon niet meer blijft ratelen bij het uitschakelen van de niet storen functie ? Ik vind dit erg irritant. Alvast bedankt voor jullie reacties ! Groeten Jeroen2601
Goedemorgen allemaal ,
Na het uitzetten van de niet storen functie op mijn Samsung Galaxy S8 plus geeft de telefoon alle meldingen achteraf welke tijdens niet storen zijn binnen gekomen.
Hierdoor blijft de telefoon lang achter elkaar meldingen geven.
Is er een mogelijkheid om de achteraf meldingen uit te schakelen zodat mijn telefoon niet meer blijft ratelen bij het uitschakelen van de niet storen functie ? Ik vind dit erg irritant.
Alvast bedankt voor jullie reacties !
Groeten Jeroen2601