Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ja,
Sync settings van je e-mail account, via instellingen in e-mail app. Daar kun je instellen om de hoeveel tijd gecheckt moet worden.
Vervolgens ook 'synchroniseren' aan zetten, bijvoorbeeld via snel-instellingen (van bovenkant scherm naar beneden slepen).
Ook moet je zorgen dat je e-mail app op de achtergrond mag werken en je moet ook continu internet toegang hebben (wifi of mobiele data)
Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0
Galaxy Note 10+ N975F/DS - 10 (Main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock
Galaxy Watch - stock
Ja, Sync settings van je e-mail account, via instellingen in e-mail app. Daar kun je instellen om de hoeveel tijd gecheckt moet worden. Vervolgens ook 'synchroniseren' aan zetten, bijvoorbeeld via snel-instellingen (van bovenkant scherm naar beneden slepen). Ook moet je zorgen dat je e-mail app op de achtergrond mag werken en je moet ook continu internet toegang hebben (wifi of mobiele data)Bedankt, ik ben goed geholpen!
Op mijn S8 gebruik ik de standaard mailapp voor mijn mails. Is het mogelijk om deze app zo in stellen dat hij automatisch checkt of er mail is? Ik kan het vooralsnog nergens vinden. Nu moet ik het namelijk steeds handmatig doen.