Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Kan alleen als de schermen zijn aangesloten. Dus in dit geval zal dat niet mogelijk zijn
GerKuijn
Jammer dat dat niet kan. Bedankt om me te laten weten dat dat zo niet kan, hoef ik ook niet verder te zoeken.
Zelf niet geprobeerd dus ik weet niet of het doet wat jij wil (dit is bedoeld om met de muis/toetsenbord PC en Android te bedienen), maar aangezien het werkt met meerdere Androidtoestellen tegelijk en dat het gratis is zou je het wel kunnen proberen met DeskDock Free.
Dus misschien toch wel, hopelijk lukt het, dat lijkt me VET COOL!! Alvast bedankt, ga het later proberen. Laat het je weten of het lukt of lukt.
Nee doet helaas niet wat ik wil.
GerKuijn
Hoi GerKuijn zie foto voor opstelling. Ik wil met de muisaanwijzer kunnen schuiven van mijn s9 naar me tablet. Zou jij de link naar YouTube
hier willen plaatsen? Alvast bedankt
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=fmt8hu&s=9
Hallo ik ben in het bezit van een S9 en een GALAXY Tab4 SM T230. Ik gebriuk op beide apparaten de Logitech MX Master, Als ik van apparaat moet wisselen moet ik aan de onderkant van de muis een ander kanaal kiezen. Mijn vraag is weet iemand of je net als Windows van het ene scherm naar het andere gaat met je muisaanwijzer. Zoja, wat ik wel hoop kan iemand mij dan uitleggen hoe ik dat voor elkaar krijg?