Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

spaanschebrabander

spaanschebrabander

• Lid sinds 15 mei 2013
  • Berichten 38
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2020
  • 12:31

Ik maak gebruik van Hollandsnieuwe. Ik gebruik de S9 bijna altijd via wifi. 4G gebruik ik bijna alleen voor parkeren. In ongeveer de helft van de gevallen krijg ik de melding dat ik geen internet heb. In dat geval moet ik de S9 uit- en weer aanzetten en dan doet hij het weer. Heb van Hollandsnieuwe  een nieuwe Simkaart gekregen, maar het helpt niet. De S9 staat op roaming. Hoe kan dit? Bellen gaat prima.

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 7 januari 2020
  • 07:40

Het blijft een beetje speculeren, maar het zou kunnen dat een batterij bespaarfunctie in de weg zit en het internet uitzet en niet weer aanzet. Het zou ook kunnen dat er iets (bv een app) er voor zorgt dat de RIL crasht (radio interface layer, deze verzorgt het signaal van o.a. mobiel internet). Hoe je er achter komt wat dat dan veroorzaakt weet ik ook niet.

spaanschebrabander

spaanschebrabander

• Lid sinds 15 mei 2013
  • Berichten 38
  • Reputatie 0
  • 7 januari 2020
  • 09:36

vervelend probleem dus. Laat nu telefoon scannen, misschien dat ik wat vind. Was vorige maand een weekje in Parijs, geen enkel probleem gehad. Er zit iets vreemds in mijn S9. Soms werkt WIFI niet lekker en dan zie ik dan mijn router niet staat ingeschakeld, maar een "netwerk "AP_503099xxx  " . Wat is dat? (xxx staat voor een getal)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.