Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
download een file manager als astro. Gratis te vinden in de market.
of apps installer, moet niet zo moeilijk zijn dacht ik
Installeren van Astro was inderdaad niet moeilijk. Ik zie mappen als: acct, app-cache, cache, config enzovoort. En als ik op HOME druk zie ik dat /mnt/sdcard leeg is.
Nu koppel ik mijn HTC aan de pc en ik kan op mijn pc bladeren door mappen van “Verwisselbare schijf F”. In de root zie ik o.a.: Android, DCIM, Download, downloads, HTC Tools, LOST.DIR, Music, enzovoort. Waar moet ik heen navigeren om op een plek te komen die ik in Aatro ook zie?
En een halve dag later lijkt het opgelost. Ik kijk nog eens via Astro in /mnt/sdcard (via HOME) en wonder boven wonder is die map opeens niet meer leeg, maar zie ik de mapnamen die vanochtend op mijn pc-scherm te zien waren. Ik vermoed dat Astro niets laat zien als de telefoon via usb aan de pc is verbonden. Anders zou ik het niet weten…
beste mede leden
weet iemand een prog of een andere manier is om market apps te instaleren vanaf een sd kaart heb zelf al van alles geprobeerd maar geen resultaat dus wie o wie
weet de juiste info voor dit probleem . alvast bedankt grt killroy :cry: