Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Werkt ie goed dan? Doet alles het?
maikelvds;107158
maikelvds;107158Het meeste werkt geloof ik wel, maar denk dat GB niet echt is weggelegd voor onze geliefde Spica. Ze zijn bij Samdroid nu bezig met het opstarten van een nieuw project dat het beste van CM 6.1.1 en AOSP Froyo combineert tot een nieuwe echte versie Froyo die ook in Beta uitkomt. De dingen waar je GB (zoals NFC) voor op je tel wilt hebben, zullen toch nooit werken op onze Spica dus volgens mij kunnen ze inderdaad beter een goede Betaversie van Froyo uitbrengen.
ja dan wachten we zeker lekker af. want die moet ik niet
Ik heb het al geprobeerd, verliep wel vlot al kon het wel wat sneller. Heb wel problemen gehad met de batterij, ze liep veel te snel leeg. Ook werd de temperatuur heel hoog.
Xeno;117118
Ik heb het al geprobeerd, verliep wel vlot al kon het wel wat sneller. Heb wel problemen gehad met de batterij, ze liep veel te snel leeg. Ook werd de temperatuur heel hoog.
Pin;117209Idd, die komt eraan. Ik zit nu op 6.1.1 alpha 8.3.2 met ckmod kernel.
Denk dat GB voor de Spica in stabiele vorm nog even op zich laat wachten!! ik heb nu SpicagenMod (FroYo) geinstalleerd. Is gebaseerd op CM 6.1.1. als het goed is komt er dus een Beta versie van Froyo voor onze Spica. Werkt er goed moet ik zeggen!!
Xeno;117630
Idd, die komt eraan. Ik zit nu op 6.1.1 alpha 8.3.2 met ckmod kernel.
Heeft iemand CyanogenMod-7.0.0-RC1-Spica-alpha2 (android 2.3) al geprobeert?
Of gaat deze proberen?