Sinds vandaag heb ik de officiële update naar 2.1 gedaan en alles geback-uped met myBackUp Pro en daarmee alles instellingen weer teruggezet. Alleen had ik met 1.5 al 3 x verkeerd patroon gedaan, maar nu kom ik dus weer niet in me mobiel, zelfs niet als ik mezelf bel en daarna op Home-knop druk. Wie weet hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt!
Bewerkt (31 oktober 2010 18:33)
Sinds vandaag heb ik de officiële update naar 2.1 gedaan en alles geback-uped met myBackUp Pro en daarmee alles instellingen weer teruggezet. Alleen had ik met 1.5 al 3 x verkeerd patroon gedaan, maar nu kom ik dus weer niet in me mobiel, zelfs niet als ik mezelf bel en daarna op Home-knop druk. Wie weet hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt!
Sinds vandaag heb ik de officiële update naar 2.1 gedaan en alles geback-uped met myBackUp Pro en daarmee alles instellingen weer teruggezet. Alleen had ik met 1.5 al 3 x verkeerd patroon gedaan, maar nu kom ik dus weer niet in me mobiel, zelfs niet als ik mezelf bel en daarna op Home-knop druk. Wie weet hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt!