Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

booze

booze

• Lid sinds 16 juli 2010
  • Berichten 151
  • Reputatie 0
  • 3 maart 2011
  • 19:24

Zal ik op deze wachten of wordt het toch zo'n ding met een appel-logo.
Voor en Tegen graag!!

Bewerkt (3 maart 2011 19:24)
iwan073

iwan073

• Lid sinds 07 februari 2011
  • Berichten 186
  • Reputatie 0
  • 4 maart 2011
  • 16:45

Apple heeft altijd mooie producten. Het ziet er allemaal erg gelikt uit. De enige reden waarom ik voor een Tab 10.1 zou gaan is om android 3.0 en omdat ik zeer tevreden ben over mijn Galay S (mede dankzij android). Dus ik denk dat ook de Tab 10.1 een geweldig apparaat zal zijn.
Maar toch… De prijs van een iPad is toch een stuk lager dan die van Samsung's Tab.

Heb net een nieuws berichtje geplaatst over de prijsdaling van de Tabs. Dus ff afwachten nog.
Die Tab oorlog is alleen maar gunstig voor ons.

Bewerkt (4 maart 2011 16:45)
booze

booze

• Lid sinds 16 juli 2010
  • Berichten 151
  • Reputatie 0
  • 4 maart 2011
  • 20:16

Ik wacht met spanning af.De GS 10.1 heeft mijn voorkeur, zowiezo omdat het android is.Maar wie weet komt er nog wel een ander merk om de hoek kijken.
Of toch maar een ChinaTab met Honeycomb.Pfffff

Bewerkt (4 maart 2011 20:16)
markv

markv

• Lid sinds 03 april 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 3 april 2011
  • 12:41

Heel eerlijk. Ik heb nog geen tablet gezien welke de iPad2 voorbij gaat. Ik denk ook dat dat nog wel een jaar gaat duren. Apple heeft ook een leuke voorsprong. Jaren ervaring met OSX wat toch de basis vorm voor iOS en alles tot in de puntjes verzorgt. Daarnaast kopen ze 60% van de scherm fabricage capaciteit op. (en dat uit de mond van een Android fanaat)

Toch zijn er wel leuke alternatieven. Ik gebruik zelf nu enkele dagen een NI Adam en wat is dat een leuk apparaat. Als je hem buiten gebruikt is het ook echt leesbaar en dat kun je van een iPad niet zeggen.

Bewerkt (3 april 2011 12:41)
JanVdE

JanVdE

• Lid sinds 20 november 2010
  • Berichten 64
  • Reputatie 0
  • 4 april 2011
  • 17:51

Ik snap niet dat je iOS als pluspunt geeft bij de iPad. Dat lijkt mij net het grootste minpunt. Het is geen OS specifiek voor een tablet, en dat is Android 3.0 wel. De OS die nu op de iPad staat is gewoon een uitgerokken iPhone/iPad touch versie. Zelfs de meeste Apple fanboys moeten dit toegeven..

Bewerkt (4 april 2011 17:51)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.