Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
QQplayer werkt uitstekend.
Misschien zal er ook een app komen met de TouchWizz update
ik gebruik trouwens plex…. daarmee kan ik al mijn films afspelen vanaf me computer.
MP4 zou je tab toch moeten kunnen afspelen gezien de specs.
Of ie dat vloeiend doet is de vraag.
Je zal toch een en ander moeten gaan converteren.
Specs voor 10.1 (niet 10.1v)
Videospeler (Full HD Video 1080p @ 30 fps)
Videorecorder (H.264 / H.263 / MPEG4 / Xvid / DivX / WMV7-8-9 / AVI)
MPEG4=MP4
tab aansluiten op de computer en het film bestand naar je sd kaartje of intern geheugen kopieren.
mpeg 4 -divx-avi enzo zou geen probleem met de standaard speler moeten zijn.
de films worden ook automatisch herkend door de speler je hoeft ze niet toe te voegen ofzo.
ga naar de map waar de films in staan en klik er op met je vinger en ze worden automatisch afgespeeld of open de standaard player en dan zie je de films ook staan of zie handleiding.
nicky1908
Sinds afgelopen week trotse eigenaar van de Tab 10.1. Inmiddels al heel wat wijzer geworden op andere gebied van de zoals bijvoorbeeld MoreLocal2 voor de taal. maar nu zit ik met het volgende dat ik geen films kan afspelen. Wie weet hoe ik deze erop kan krijgen én kan afspelen uiteraard. Ik had voor de Tab een mp4 bestand gedownload maar dit kreeg ik er niet op. zag ik bij specs. staan dat ie t ook niet ondersteund maar welk wel?
Wie kan mij helpen?Alvast bedankt.
bedankt voor de tip. Ik hoop wel dat je beseft dat je een topic van meer dan 2 jaar geleden hebt opgerakeld en hopelijk heeft de TS in de tussentijd al een antwoord gevonden.
Sinds afgelopen week trotse eigenaar van de Tab 10.1. Inmiddels al heel wat wijzer geworden op andere gebied van de zoals bijvoorbeeld MoreLocal2 voor de taal. maar nu zit ik met het volgende dat ik geen films kan afspelen. Wie weet hoe ik deze erop kan krijgen én kan afspelen uiteraard. Ik had voor de Tab een mp4 bestand gedownload maar dit kreeg ik er niet op. zag ik bij specs. staan dat ie t ook niet ondersteund maar welk wel?
Wie kan mij helpen?Alvast bedankt.