Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Beste,
Helpt het als je in de market de adobe flash player download en installeert?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Tab na het installeren gereboot? Ik weet het, ik roep maar iets, maar als je flashplayer succesvol hebt kunnen downloaden en installeren blijven er niet veel opties over…..
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Hai,
Sinds vandaag ben ik de trotse bezitter van een galaxy tab 10.1. Ik heb deze aangeschaft omdat ik veel sites met mijn ipad2 niet kon openen door de flash player.
Adobe flash player gedownload van de market maar op sites krijg ik nu de melding dat ik wel Adobe Flash Player moet hebben. Ik heb alles bijgewerkt maar nog steeds werkt het niet.
Helaas ben ik een echte noob en hulp is daarom meer dan welkom!
Groetjes Loes
Aangezien de OP nog niet gereageerd heeft ga ik er vanuit dat het probleem is opgelost.
Het is niet opgelost, Ik had de flash player al stond er al op :-)
Alleen nu nog de oplossing
Hier komt de oplossing.
1) Open de browser
2) als deze is geopend kun je rechtsboven klikken, kies dan INSTELLINGEN
3) Kies nu GEAVANCEERD
4) Klik nu op INVOEGTOEPASSINGEN ACTIVEREN en kies dan ALTIJD AAN
Nu is flash geactiveerd….. succes!!!!
dremboHier komt de oplossing.
1) Open de browser
2) als deze is geopend kun je rechtsboven klikken, kies dan INSTELLINGEN
3) Kies nu GEAVANCEERD
4) Klik nu op INVOEGTOEPASSINGEN ACTIVEREN en kies dan ALTIJD AAN
Nu is flash geactiveerd….. succes!!!!
Flash is een tijdje geleden uit de play store gehaald. Je kan hem wel nog steeds downloaden op de site van Adobe. Moet je even googelen op ‘Flash archive’, dan krijg je een lijst van alle flash versies.
Hi!
Op dit moment ben ik heel wat aan het surfen op internet…
Ik heb de galaxy Tab 10.1 Wifi + 3G.
Nou probeer ik een aantal sites te bezoeken waar ‘flash’ voor nodig is, Gedownload.
Maar nu toch hou ik het probleem: Voor het bezoeken van deze site heb je adobe flash player nodig.
Wie kan mij helpen ?
Voorbeel van een site: www.stimorol.nl > met de stille reclame.
(ik weet niet of dit tot reclame behoort maar verwijder anders de link maar : )
Thnk
w.stimorol.nl