Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

PasQ

PasQ

• Lid sinds 14 december 2011
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 14 december 2011
  • 21:58

Ik heb mijn Samsung Galaxy Tab 10.1 nu enkele dagen in bezit, en heb hem net maar eens met m'n laptop verbonden om wat bestanden over te zetten. M'n laptop ziet de tablet prima, automatisch het stuurprogramma gedownload. Ik zie alle mappen, en het overzetten van afbeeldingen van computer naar tab is prima gelukt.

Ik wilde ook wat muziek op de tab zetten, maar nu kan ik de muziek niet terugvinden op de tab! Heb zowel de map “music” als “audio” geprobeerd, maar als ik dan de app MP3 Speler en Music Hub open, staat de muziek er niet in. Hoe kan dit? Ik hoop dat jullie me kunnen vertellen in welke map ik de muziek dan wél moet zetten, of dat ik misschien een programma moet downloaden op de laptop hiervoor? :confused:

Alvast bedankt!

Bewerkt (24 april 2013 13:52)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 14 december 2011
  • 22:21

Ik ken de tab niet goed, maar bij de galaxy telefoons kun je altijd kiezen in de music app in welke folder hij moet zoeken voor muziek. Als je in je music app de folder selecteert waar jij net je muziek naar hebt gekopieerd zou hij deze moeten kunnen vinden, evt. moet je handmatig naar folders/mp3 laten scannen (kan ook in de music app).

Sloeber

Sloeber

• Lid sinds 31 oktober 2011
  • Berichten 111
  • Reputatie 0
  • 14 december 2011
  • 22:25

Programma downloaden is niet nodig.

Waar heb je de muziek eigenlijk neergezet? In principe kun je (tenminste bij mijn telefoon) de muziek overal neerzetten waar je wil. Ik heb een apart mapje ‘'muziek’' gemaakt zodat het makkelijk te vinden is voor mij zelf. Het maakt dus in principe niet uit waar de muziek staat, de media player vind die muziek wel.
Naar mijn idee heb je de muziek gewoon niet goed overgezet naar de tablet. Te vroeg de usb eruit ofzo, kan altijd wel eens gebeuren.

Een alternatief is om google music (of iets dergelijks) te gebruiken. Dat gebruik ik inmiddels ook en voor op de telefoon werkt dat prima. Je muziek altijd bij je, en als je wil kun je ze offline laten zetten.

- zie dat moderator voor is geweest. bij mijn telefoon hoef ik niet in te stellen in welke mappen hij zoekt naar muziek. Dit kan dus bij jou tab wel zo zijn als ik het zo lees. Dit weet ik zelf niet, daar ik geen galaxy apparaat heb.

PasQ

PasQ

• Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 14 december 2011
  • 22:50

Na lang proberen is het gelukt, het bleek dat het apparaat er wat langer over deed de nummers in de MP3 app te plaatsen/lezen! Heb de muziek in het mapje “music” gekopieerd, kon me al niet voorstellen dat dit verkeerd zou zijn…Dus mensen die ook last hebben van dit probleem, even geduld, MP3 app even een paar keer opnieuw openen/refreshen!

lakigucci

lakigucci

• Lid sinds 11 september 2010
  • Berichten 81
  • Reputatie 0
  • 18 december 2011
  • 02:41

Het maakt bij android (maakt niet uit of het een Telefoon of Tab is) waar je de muziek plaatst. De Muziek app vind ze altijd terug.

Bewerkt (24 april 2013 13:53)
PasQ

PasQ

• Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 18 december 2011
  • 12:16

Ja uiteindelijk wel, alleen duurt het ff voordat je ze ziet, en dat had ik niet verwacht….

Bewerkt (24 april 2013 13:53)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.