Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Probleem is opgelost !
Na nogmaals telefonisch contact met de klantendienst, waarbij ik de optiemogelijkheid ‘ik overweeg om mijn contract op te zeggen’ heb gegeven, werd ik door de medewerkster doorverbonden met een technische dienst.
Deze persoon heeft samen met mij de instellingen overlopen en de fouten verbeterd. De fouten zijn wel zo aangegeven in hun eigen aanbevelingen op hun website. Ik heb deze persoon dan ook vriendelijk bedankt en de hoop uitgedrukt dat hun ‘verkeerde info’ snel aangepast zou aangepast worden.
Eindconclusie: ik heb internetverbinding via 3G op mijn tablet.
Hoi Aquaman,
Heb net hetzelfde voor. Na wat gepruts aan mijn tablet bij een dealer en een nieuwe simkaart werkt mijn tablet nog steeds niet en krijg dezelfde foutboodschap. Kan nje mij de instellingen eens doorgeven? Alvast bedankt
GRT, Luc
Luc, zend mij in pb jouw emailadres zodat ik een pdf kan zenden waarin alle juiste stappen staan beschreven.
heb hetzelfde probleem op mijn galaxy tab 8.9
kan je mij ook eens de instellingen laten weten.
Hallo, ik heb een samsung tablet en dus ook problemen met internet via simkaart. Kun jij me de instellingen doorsturen.
0steven;290885
heb hetzelfde probleem op mijn galaxy tab 8.9
kan je mij ook eens de instellingen laten weten.
hallo Luc, kan ik die PDF ook krijgen, stuur hem a.u.b naar mijn e-mail *knip*
Met dank, Lei V
hallo Luc, kan ik die PDF ook krijgen, stuur hem a.u.b naar mijn e-mail leiv@telfort.nl
Met dank, Lei V
Ik krijg geen verbinding met het 3G netwerk. :cry:

Iedere keer als ik op het internet wil, krijg ik de vermelding: “Verificatie via de proxyserver is niet uitgevoerd”.
Na alle instellingen eens nagekeken te hebben en deze volgens de aanbevelingen op de website van Mobistar te hebben ingebracht, blijft mijn internetverbinding onmogelijk te zijn.
Mijn telefoontje naar de klantendienst heeft enkel geleid naar een doorverwijzing naar het dichtsbijzijnde Mobistarcenter.
Daar werd de simkaart uitgetest op een Samsung Galaxy SII en dan krijg ik wel internetverbinding.
De simkaart van de medewerker in mijn tablet gaf ook het gewenste resultaat, maar mijn eigen simkaart niet.
“Onbegrijpelijk en onlogisch” was het enige commentaar.
Dus werd mij een nieuwe simkaart overhandigd, die ik pas mocht in gebruik nemen als de oude simkaart gedeactiveerd is.
Deze morgen deze simkaarten gewisseld, maar nog steeds dezelfde melding.
Wie weet hier raad mee?