Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Deed je galaxy s2 het wel gelijk, of moest je daarvoor in je wifi router nog poorten open zetten? of ergens anders toegang verlenen zodat jouw telefoon verbinding mag maken met je computer.
zo ja dan moet je dat denk ik herhalen voor je tablet. Zo nee, dan weet ik het niet gelijk.
nanders;262200
Deed je galaxy s2 het wel gelijk, of moest je daarvoor in je wifi router nog poorten open zetten? of ergens anders toegang verlenen zodat jouw telefoon verbinding mag maken met je computer.
zo ja dan moet je dat denk ik herhalen voor je tablet. Zo nee, dan weet ik het niet gelijk.
ps. het enigste verschil tussen mijn mobiel en mijn tablet is de andriod versie
Mobiel : 2.3.6
Tablet : 3.2
ik gebruik met mijn tab ook es file explorer en heb geen problemen… hij zag mijn netwerk direct. ik moest trouwens wel inloggen… zonder inlog gegevens lukt het niet
(speciaal account onder windows 7 aangemaakt)
Master_B;262334
ik gebruik met mijn tab ook es file explorer en heb geen problemen… hij zag mijn netwerk direct. ik moest trouwens wel inloggen… zonder inlog gegevens lukt het niet
(speciaal account onder windows 7 aangemaakt)
hmmm ik ben er met een heel apparte omweg gekomen…
Ik heb een “server” aangemaakt met mijn ip en gebruiksnaam zonder wachtwoord… toen gaf hij een foutmelding en drukte op anoniem en kwam zo in mijn computer!
Murray;262346
hmmm ik ben er met een heel apparte omweg gekomen…
Ik heb een “server” aangemaakt met mijn ip en gebruiksnaam zonder wachtwoord… toen gaf hij een foutmelding en drukte op anoniem en kwam zo in mijn computer!
Hallo,
Ik heb een samsung s2 met es file explorer en die werkt prefect, hij ziet mijn netwerk met de computers daarin en streamen werkt ook goed.
Ik heb sinds gisteren en galaxcy tab 10.1 gekocht, dus ik dacht ik zet dat programma erop en het is plug and play. Maar hij ziet mijn netwerk niet terwijl mijn s2 dit wel doet en geeft op sommige momenten aan “controleer je wifi netwerk” terwijl ik volledig bereik heb.
Iemand hier een oplossing voor?