Op de PC gebruik ik Calibre een E-book reader waarmee je ook kranten en tijdschriften kan downloaden en als epub bestand lezen of opslaan. V.b. Het AD of Elsevier kan je downloaden en lezen of opslaan als Epub bestand.
Voordeel is je heb daarna geen internetverbinding meer nodig om te kunnen lezen.
Weet iemand welke e-book reader voor de Samsung-TAB ook kan downloaden de NL kranten en tijdschriften kan opslaan.
Bewerkt (24 april 2013 14:17)
Op de PC gebruik ik [B]Calibre[/B] een E-book reader waarmee je ook kranten en tijdschriften kan downloaden en als epub bestand lezen of opslaan. V.b. Het AD of Elsevier kan je downloaden en lezen of opslaan als Epub bestand. Voordeel is je heb daarna geen internetverbinding meer nodig om te kunnen lezen. Weet iemand welke e-book reader voor de Samsung-TAB ook kan downloaden de NL kranten en tijdschriften kan opslaan.
Op de PC gebruik ik Calibre een E-book reader waarmee je ook kranten en tijdschriften kan downloaden en als epub bestand lezen of opslaan.
V.b. Het AD of Elsevier kan je downloaden en lezen of opslaan als Epub bestand.
Voordeel is je heb daarna geen internetverbinding meer nodig om te kunnen lezen.
Weet iemand welke e-book reader voor de Samsung-TAB ook kan downloaden de NL kranten en tijdschriften kan opslaan.