Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik heb hetzelfde probleem, is dit automatisch uploaden niet uit te zetten?
Ook ik heb dat probleem. Maar dan met de Galaxy S III. Instant upload heet die map en met het logo van het programma Picasa. Deze map is met geen mogelijkheid weg te halen
Samsung Mobile fan. We hebben nu: 2x Galaxy S5 G900F, 2x Galaxy S4 i9505, 1x Galaxy tab2 7“ P3110, 1x Galaxy tab3 7“ SM-T210, 1x Galaxy Note 10.1 N8010, 3x Galaxy Tab3 7.0 Light SM-T110 en nu ook 2x de Galaxy Tab S 10.5” SM-T800 Titanium
neemt geen ruimte in, heb je wel al je foto's bij je. Mij stoorde het eerst ook, heeft denk ik te mnaken met Google+
Heeft het misschien te maken met je instelling bij je google account? Als je naar instellingen gaat, dan “account- en synchronisatie-instellingen” en dan kijkt bij je Google Accounts: heb je dan een vinkje staan bij Picasa Webalbums synchroniseren? En zo ja, wil je dat ook?
Het lijkt me dat je de foto's wel moet kunnen verwijderen, maar omdat ik zelf dit automatisch uploaden mapje niet heb (of niet kan vinden) kan ik het niet uitproberen.
Met de instellingen van Google+ kun je automatisch uploaden uitzetten.
Hoi NoCo33,
Dank voor de tip!
Maareh,… Hoe doe ik dat dan precies???
Vol spanning wacht ik af…
Groet,
Hans
Nogal logisch… in de instellingen van Google+
Stimpy68
Nogal logisch… in de instellingen van Google+
Doe niet iets wat ik ook niet zou doen !
Dan moet je de gegevens van de galerij app nog even dumpen.
Instellingen>applicatiebeheer>alles>Gallerij en dan gegevens wissen.
Je wist hiermee geen foto's maar laat het toestel lokaal opnieuw naar foto's zoeken.
goedeavond
ik heb met mijn camera op de tab foto's gemaakt
dan maakt hij automatisch een mapje genaamd camera waar de foto's in staan bij galery
daarin kun je foto's ook gewoon verwijderen als ze niet mooi zijn geen probleem
hij maakt ook een mapje aan genaamd automatisch uploaden
daar staan ook alle foto's is die ik heb gemaakt alleen die kan ik nergens verwijderen en ik wil dat wel !!!!!:cry:
kan iemand mij vertellen hoe ik dat moet doen
ik heb de tab al aangesloten op mijn computer en daar alle picasa mapjes al geleegd maar op de tab blijven ze vrolijk staan
help help
mariette