Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Samsung kennende zal het wel ff duren.
Ik dacht recent ergens gelezen te hebben dat deze in juni 2012 komt. Ben even kwijt waar ik dat las.
Eerdere berichten waren mei, het is uiteindelijk afwachten tot er echt iets is. Dat kan veel klantvriendelijker, maar jammer genoeg gaat dat niet zo.
Duurt echt te lang op deze manier,
De maand juni is begonnen, hopelijk deze maand ;-)
Geloof er geen snars van, Samsung kennende…..
Dus als ik het goed begrijp dan is er nog steeds geen update 4 android voor onze 10.1 tablets.
Jeemig zeg ze kunnen mensen op deze manier echt lang aan het lijntje houden.
Laten ze voortaan geen voorspellingen doen maar gewoon eerst de update voor elkaar bakken en dan bam in ene melden dat hij gereed is en op internet staat.
Barney
Wat ik op xda gekezen heb wordt het pas juli. Gelet de waardeloze snelheid waarmee samsung de ondersteuning bied kun je er van uitgaan dat het wel aug. wordt
Samsung Mobile fan. We hebben nu: 2x Galaxy S5 G900F, 2x Galaxy S4 i9505, 1x Galaxy tab2 7“ P3110, 1x Galaxy tab3 7“ SM-T210, 1x Galaxy Note 10.1 N8010, 3x Galaxy Tab3 7.0 Light SM-T110 en nu ook 2x de Galaxy Tab S 10.5” SM-T800 Titanium
wappiesoft;309329
Wat ik op xda gekezen heb wordt het pas juli. Gelet de waardeloze snelheid waarmee samsung de ondersteuning bied kun je er van uitgaan dat het wel aug. wordt
Huawei Nexus 6P 64GB Graphite
Huawei Watch
Hallo,
Ik zoek al een tijdje naar berichten over de update nar ICS van de Tab 10.1. Iemand al een idee? Ik ben ergens diep in het internet een datum van half maart tegen gekomen, maar in mijn beleving is dat alweer een tijdje geleden!
Huawei Nexus 6P 64GB Graphite
Huawei Watch