Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Eric-H

Eric-H

• Lid sinds 19 september 2011
  • Berichten 64
  • Reputatie 0
  • 30 juni 2012
  • 00:45

Als ik marktplaats via Safari laat werken dan krijg je alleen de mobile website, scrol je dan naar beneden dan kan je de optie normale website aanklikken.
Maar ook dan springt hij na een zoek opdracht weer in de mobile website.
Nu kan je met Dolphin Brownser wel bij de instellingen aanvinken dat Dolphin altijd de normale website laat zien.
Dit gebeurd dan ook maar alleen bij elke opdracht in marktplaats duurt het vaak tergend lang eer Dolphin dan een resultaat laat zien.
Het wieltje bovenin blijft wel draaien dat ie aan het laden is maar nogmaals, bv een zoekopdracht of een advertentie aanklikken duurt vooral in de avonduren echt erg lang.
Wie weet hier een oplossing voor ?
groeten,
Eric

Bewerkt (24 april 2013 15:07)
EricNL

EricNL

• Lid sinds 15 januari 2010
  • Berichten 334
  • Reputatie 0
  • 30 juni 2012
  • 17:06

Heb je al geprobeerd om de marktplaats app te installeren? Die werkt supersnel en is erg makkelijker in gebruik. Problemen met de browsers die je noemt zijn ook bij mij bekend! Eigenlijk werkt alleen de standaard browser goed bij mij.

Groet,
Eric

Huawei Nexus 6P 64GB Graphite
Huawei Watch

Hielko

Hielko

• Lid sinds 12 juni 2011
  • Berichten 515
  • Reputatie 0
  • 30 juni 2012
  • 18:23

Wat voor verbinding gebruik je (snel wifi, 2G, 3G?)? De ene browser doet bepaalde dingen beter dan de andere heb ik gemerkt, zelf gebruik ik veelal de Opera browser, zou je kunnen proberen. Daarin kun je ook instellen dat die standaard de mobiele versie (als die er is) of de gewone versie van de website moet laten zien.

Eric-H

Eric-H

• Lid sinds 19 september 2011
  • Berichten 64
  • Reputatie 0
  • 18 juli 2012
  • 13:43

Ik ben dus met de app van marktplaats begonnen en vind het overzicht niet prettig, Vandaar de overschakeling naar de website versie,
ik zal opera is installeren en kijken of de website marktplaats dan hier sneller werkt.
Groeten Eric

Bewerkt (24 april 2013 15:15)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.