Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Klosje

Klosje

• Lid sinds 12 juli 2012
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 14 juli 2012
  • 23:47

Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum, dus ik hoop dat ik alles volgens de regels doe… Ik heb sinds 2 weken een samsung galaxy tab 10.1 en ben nog van alles erover aan het leren. Waar ik op dit moment tegen aanloop is dat ik problemen heb met het openen van pdf-bestanden van mijn werk. Ik krijg steeds de melding dat het downloaden is mislukt. Op mijn pc zijn deze bestanden zonder problemen te openen. Dat mijn dochter deze bestanden wel kan openen op haar Ipad maakt dit er natuurlijk ook niet beter op… Andere pdf's kan ik wel openen, maar dan vraag ik mij toch af waar aan het kan liggen? Iemand enig idee?

Bewerkt (24 april 2013 15:13)
Hielko

Hielko

• Lid sinds 12 juni 2011
  • Berichten 515
  • Reputatie 0
  • 15 juli 2012
  • 21:29

Als het downloaden mislukt, komt het pdf bestand dus niet op je tablet terecht (of niet goed/volledig). Dat is wat anders dan dat ie de pdf niet kan openen. Hoe krijg je de pdf op de tablet (wat doe je om dat voor elkaar te krijgen)? Welke programma's/apps gebruik je?

Bewerkt (24 april 2013 15:14)
Klosje

Klosje

• Lid sinds 12 juli 2012
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 19 juli 2012
  • 13:10

Je hebt gelijk. Ik heb het verkeerd omschreven.
Om het pdf-bestand op mijn tablet te krijgen, klik ik op het desbetreffende bestand. Er verschijnt dan een klein schermpje met “Downloaden starten” dan komt er onder in de balk het pijltje te staan met “download uitgevoerd”
Als ik daar op klik opent een scherm waar de downloads in staan. Bij het pdf-bestand staat dan “Mislukt” Als ik daar op klik krijg ik een pop-up waarin staat dat het downloaden is mislukt en of ik het later opnieuw wil proberen of dat ik het uit de wachtrij wil verwijderen.

De apps die ik gebruik zijn Adobe reader en Polaris office

Bewerkt (24 april 2013 15:15)
Hielko

Hielko

• Lid sinds 12 juni 2011
  • Berichten 515
  • Reputatie 0
  • 20 juli 2012
  • 00:11

Kun je eens proberen zo'n pdf die je niet goed kunt downloaden, naar jezelf te mailen (niet werkmailadres) en dan via de mail te downloaden? Of doe je het al via die route?

Bewerkt (24 april 2013 15:15)
Klosje

Klosje

• Lid sinds 12 juli 2012
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 20 juli 2012
  • 14:09

Nee, ik bekijk die bestanden online en moet ze daarna uitprinten. Maar als ik ze niet kan downloaden kan ik ze toch ook niet mailen met de tab?

Bewerkt (24 april 2013 15:16)
tvr

tvr

• Lid sinds 14 augustus 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 14 augustus 2012
  • 02:50

Wij hebben hetzelfde probleem met div toestellen S1, S2 en S3. Document wordt idd gedownload (download compleet melding) en als je er vervolgens op tikt volgt de melding van Polaris: download mislukt…

Bewerkt (24 april 2013 15:24)
Klosje

Klosje

• Lid sinds 12 juli 2012
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 14 augustus 2012
  • 09:10

Hallo tvr,

Ik heb inmiddels een oplossing gevonden. Via een andere browser lukt het wel om deze bestanden te downloaden en te lezen. Ik heb hiervoor Opera Mini geinstalleerd op mijn tablet. Deze is via de appstore gratis te downloaden. Misschien werkt dit voor jou ook.

Bewerkt (24 april 2013 15:24)
henk_drankier

henk_drankier

• Lid sinds 17 november 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 17 november 2013
  • 18:47

Hallo, Ik heb het volgende probleem namelijk van sommige site's als ik daar een pdf bestand downlosd dan komt het binnen als html. Wie weet hoe dit kan. en wat is de oplossing?

Hielko

Hielko

• Lid sinds 12 juni 2011
  • Berichten 515
  • Reputatie 0
  • 19 november 2013
  • 20:42

Kun je een voorbeeld geven?

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 19 november 2013
  • 23:23

Soms wil het weleens helpen de link ingedrukt te houden en dan op een nieuw tabblad te openen.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.