Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

stevengtc

stevengtc

• Lid sinds 20 augustus 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 20 augustus 2012
  • 15:34

Heb mij sindskort een samsung tablet aangeschaft. totaal nieuw met android.
Heb ik enkele vragen voor jullie

kan ik skype gebruiken met deze tablet en met de ingebouwde camera?
Een goede mediaspeler voor android. Zoals windows media player, winamp?
Deze samsung heeft bluetooth, is het mogelijk om mijn gsm hier aan te koppelen? Zodat ik kan opnemen via men tablet? Welk programma kan ik hiervoor gebruiken?
Heeft normaal ook een gps verbinding. Werkt hij gewoon zoals een tomtom of gaat hij over internet werken? en welke software heb ik hiervoor nodig?

Hoop jullie mij wat kunnen verder helpen

alvast bedankt!

groetjes steven

Bewerkt (24 april 2013 15:26)
Hielko

Hielko

• Lid sinds 12 juni 2011
  • Berichten 515
  • Reputatie 0
  • 20 augustus 2012
  • 18:01

Veel plezier met je tablet!

Je kunt skype gebruiken, gewoon installeren, skype account aanmaken en zorgen dat bij het gebruik van skype de goede camera staat ingesteld (je kunt de camera selecteren, voor of achter camera).

Mediaspeler weet ik niet, ik gebruik spotify. Zelf misschien een paar proberen via google play zoeken en downloaden en weer verwijderen als ze niet bevallen.

Je tablet als telefoon gebruiken, hm, ben benieuwd of daar een app voor is.

Navigatie is afhankelijk van welk programma je gebruikt. Als je google navigatie gebruikt, gebruikt ie steeds internet om kaartinfo over te halen. Ook tijdens het rijden. Je kunt bij google navigatie het ook zo doen dat je de route laat berekenen (dan heb je internet toegang nodig) en dat je dan offline gaat. Hij laat dan tijdens de route kale kaarten zien (maar wel met de basisinfo van de wegen) en als je van de route afwijkt, haakt ie af. Er zijn andere navigatietools waarmee je kaarten vooraf kunt laden, al is bij de meeste voor het berekenen van de route wel internet nodig. Zoek maar eens op navigatie en android, dan vind je genoeg op dit forum of op internet.

stevengtc

stevengtc

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 21 augustus 2012
  • 12:55

dank je !

Frenkw

Frenkw

• Lid sinds 18 juni 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 21 augustus 2012
  • 14:50

Voor een goede video player gebruik ik zelf MX Player, uiterst tevreden over!
Met google navigatie kun je ook van te voren (met de nieuwste versie) gedetailleerde kaarten vooraf downloaden voor zover ik weet, maar heb nog nooit mijn 10.1 tablet gebruikt voor navigatie, is toch wat groot zo'n 10.1 scherm voor je voorruit ;-)

Redpoint

Redpoint

• Lid sinds 23 augustus 2012
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 23 augustus 2012
  • 11:22

Zelf gebruik ik regelmatig de Google-navigatie op de tab en vind het een zeer goed systeem. Via mobiel Internet ontvang je zelfs de verkeerstoestand op het traject (groen, geel, rood) en het programma gaat ook de reistijd aanpassen naargelang de verkeersproblemen. Na een maand intensief gebruik had ik een meerkost van 5 euro op mjn mobiel Internet, niet echt duur volgens mij.

Grtz
Yvan

Bewerkt (24 april 2013 15:27)
stevengtc

stevengtc

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 24 augustus 2012
  • 12:57

dank je voor jullie reacties, werk nu met de kaarten van sygic. Werkt goed alleen maar een proefabbonnementje das spijtig natuurlijk. ben nog steeds op zoek naar een applicatie voor men gsm. bestaat er toevallig een applicatie zodat ik windows programm's op men android kan laten draaien? Zou denken dat er toch een soort applicatie is voor men tablet als car kit in te stellen. Op de tomtoms vind je dat tegewoordig op elk toestel.

Iemand dat me nog wat raad kan geven
dank je!

Bewerkt (24 april 2013 15:28)
jpgm.hendriks

jpgm.hendriks

• Lid sinds 05 juli 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 5 juli 2013
  • 10:30

Ik heb op mijn nieuwe Samsung tablet 10.1
al Skype gedownload.
Ben het wachtwoord vergeten of ik heb iets niet goed gedaan waardoor ik het niet kan openen.
Wat doe ik fout of hoe installeer ik het goed?

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.