Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
I know… De British version draait als een dolle… Werk er al een poos mee. Goede keuze
Samsung Mobile fan. We hebben nu: 2x Galaxy S5 G900F, 2x Galaxy S4 i9505, 1x Galaxy tab2 7“ P3110, 1x Galaxy tab3 7“ SM-T210, 1x Galaxy Note 10.1 N8010, 3x Galaxy Tab3 7.0 Light SM-T110 en nu ook 2x de Galaxy Tab S 10.5” SM-T800 Titanium
Heb dit ook een week of wat geleden gedaan maar dan met de ROM uit Italië. Werkt ook als een trein.
Ik heb ook de italiaanse ICS geflasht. Werkt goed, heb alleen idee dat de tab iets warmer wordt en sneller leegloopt…… hebben jullie dat ook?
Ik heb iig de Britse ICS er op geflasht sinds een week of 2. Maar heb daar iig geen last van. Batterij duur is bij mij gewoon hetzelfde gebleven…
Ik heb t ook gewaagd conform de handleiding op de onderstaande pagina.
Had een custom ROM op 1400Mhz draaien maar wel met een paar kleine bugjes die me na een tijdje gingen storen.
Vandaar mijn teruggang naar de officiële ROM.
Handleiding incl. de ‘originele’ ROM en de app Odin staan er allemaal bij.
Zoals Elegast al aangaf hoef je in Odin alleen de PDA button + de link naar het bestand te selecteren en in te voeren.
De rest gaat dan vanzelf. Op mijn Tab is ook netjes alles overgezet inc. de oude achtergrond etc..
Draait lekker snel en is dus klaar voor JelleyBean!
Galaxy Tab 10.1 P7510 – Official firmware android 4.0 – NL/UK | WikiClouded
Ik zeg: gewoon doen. Heb je vragen, dan hoor ik ze graag !
dannymh;335170
Had een custom ROM op 1400Mhz draaien maar wel met een paar kleine bugjes die me na een tijdje gingen storen.
Zoals Elegast al aangaf hoef je in Odin alleen de PDA button + de link naar het bestand te selecteren en in te voeren.
De rest gaat dan vanzelf. Op mijn Tab is ook netjes alles overgezet inc. de oude achtergrond etc..
Alles draait zeer soepeltjes!!
Wel staat er nu bij het scherm om het toestel te ontgrendelen: “Veeg uw vinger over het scherm om de telefoon te ontgrendelen”
Heeft iemand anders dit ook? En hoe kan je dit veranderen? Want het is een tablet en geen telefoon.
dannymh;335170
Daar ik geen zin had om verder te wachten totdat eindelijk de update van ics naar Nederland kwam heb ik het volgende gedaan. Via samfirmware de britse versie gedownload. Odin 1.85 gedownload via google. De tab opgestart in download mode (volume - indrukken en dan de power button indrukken, als het android poppetje verschijnt alles loslaten). Vervolgens odin gestart, tab via usb aangesloten . Bij odin alleen pda aangevinkt en gezegd waar de uitgepakte britse tar.md5 stond. Op start geklikt en na een tijdje wachten werk alles als een tierelier in het Nederlands. Je moet wel je apps terugzetten op je desktop maar er gaat niets verloren.