Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Toestel? Want dan weten we wat………
Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..
@ Peter:
Zo te zien een Samsung Galaxy Tab. Staat onder zijn naam
Hallo,
Ik kamp met exact hetzelfde probleem, is hier een oplossing voor?
gr
Yep, hier ook zo.
Kan me er alleen niet zo druk om maken, want zoveel keek ik geen filmpjes op mijn mobiel.
Ga dit wel volgen.
Graag even wat meer informatie alvorens we een duidelijk antwoord kunnen geven:
- Welke tablet / phone gebruik je?
- Welke browser gebruik je?
- Heeft het ooit gewerkt?
- Welke sites? Alleen Telegraaf.nl? Gebruiken ze Flash? Is Flash geinstalleerd? etc
Haha, ja, logisch dat je meer wil weten.
Ik laat het even open voor de ts. Ik volg het wel. Heb er zelf niet zo'n probleem mee dat het niet werkt hoor.
Ik heb ook een probleem heb net een nieuwe samsung galaxy tab 2 10.1 gekocht na enkele weken kan ik opeens geen videos meer afspelen. Wie kan me helpen
ik heb net hetzelfde sinds mijn update naar 4.0.4 voorheen kon ik met mijn samsung tab 10.1 wel video afspelen.
graag raad aub?
flash player staat erop ….
bedankt
Jackhaas;374676
Ik heb ook een probleem heb net een nieuwe samsung galaxy tab 2 10.1 gekocht na enkele weken kan ik opeens geen videos meer afspelen. Wie kan me helpen
ingemaesen;377524Voor beiden, deze vraag hoort meer thuis in het galaxy tab 10.1 forum, maar probeer wat meer videospelers en/of codec's te installeren,want het lijkt erop dat niet de juiste codec's erop staan (coder/decoder is een ‘vertaalprogramma’ voor verschillende compressiemethoden).
ik heb net hetzelfde sinds mijn update naar 4.0.4 voorheen kon ik met mijn samsung tab 10.1 wel video afspelen.
graag raad aub?
flash player staat erop ….
bedankt
Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..
Goedenavond,
Op dit moment heb ik problemen met het afspelen van video's op android 4.0.4
diverse players geprobeerd en op bijvoorbeeld telegraaf.nl komt er alleen een zwart vlak of een klein blauw kubesje met een vraag teken.
Heeft iemand anders dit ook en kan die mij helpen?
Gr,
V