Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
heb je wel Wifi?
In je instellingen, mobiele netwerken. heb je daar je roaming en mobiele gegevens aangevinkt staan.
Controleer onder Settings > (more) > Mobile Networks > Access Point Names wat hier ingesteld staat. Ik ben hier zelf eindeloos mee aan het klooien geweest, vooral omdat het bleef resetten.
APN: office.vodafone.nl -> Dit deed het hem, standaard stond er bij mij .com geloof ik.
User: vodafone
pass: vodafone
Verder heb ik niets gewijzigd. Opslaan via het menu (drie puntjes rechtsboven) Laat je weten of dit helpt?
__________________________________
nexus4: 4.4.2
gtp7500: cm10.1
gti9505: AOSP 4.4 by broodplank
simon_k;369726
Controleer onder Settings > (more) > Mobile Networks > Access Point Names wat hier ingesteld staat. Ik ben hier zelf eindeloos mee aan het klooien geweest, vooral omdat het bleef resetten.
APN: office.vodafone.nl -> Dit deed het hem, standaard stond er bij mij .com geloof ik.
User: vodafone
pass: vodafone
Verder heb ik niets gewijzigd. Opslaan via het menu (drie puntjes rechtsboven) Laat je weten of dit helpt?
Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1
Alles stock and niet geroot.
kan iemand mij helpen met de mobiel internet instellingen van vodafone op de samsung galaxy tab 10.1, via de vodafone site geprobeerd maar blijf de melding krijgen dat er geen mobiel internet verbinding is.