Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

istvan1978

istvan1978

  • Lid sinds 24 december 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #1
  • 24 december 2012
  • 20:39

kan iemand mij helpen met de mobiel internet instellingen van vodafone op de samsung galaxy tab 10.1, via de vodafone site geprobeerd maar blijf de melding krijgen dat er geen mobiel internet verbinding is.

Bewerkt (24 april 2013 16:04)
Bozinorbit

Bozinorbit

  • Lid sinds 28 december 2012
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • #2
  • 29 december 2012
  • 21:31

heb je wel Wifi?

In je instellingen, mobiele netwerken. heb je daar je roaming en mobiele gegevens aangevinkt staan.

Bewerkt (24 april 2013 16:05)
simon_k

simon_k

  • Lid sinds 17 december 2012
  • Berichten 192
  • Reputatie 20
  • #3
  • 30 december 2012
  • 07:40

Controleer onder Settings > (more) > Mobile Networks > Access Point Names wat hier ingesteld staat. Ik ben hier zelf eindeloos mee aan het klooien geweest, vooral omdat het bleef resetten.
APN: office.vodafone.nl -> Dit deed het hem, standaard stond er bij mij .com geloof ik.
User: vodafone
pass: vodafone

Verder heb ik niets gewijzigd. Opslaan via het menu (drie puntjes rechtsboven) Laat je weten of dit helpt?

Bewerkt (24 april 2013 16:05)

__________________________________
nexus4: 4.4.2
gtp7500: cm10.1
gti9505: AOSP 4.4 by broodplank

Maurice1970

Maurice1970

  • Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 947
  • Reputatie 10
  • #4
  • 30 december 2012
  • 11:29

simon_k;369726
Controleer onder Settings > (more) > Mobile Networks > Access Point Names wat hier ingesteld staat. Ik ben hier zelf eindeloos mee aan het klooien geweest, vooral omdat het bleef resetten.
APN: office.vodafone.nl -> Dit deed het hem, standaard stond er bij mij .com geloof ik.
User: vodafone
pass: vodafone

Verder heb ik niets gewijzigd. Opslaan via het menu (drie puntjes rechtsboven) Laat je weten of dit helpt?

Ik had hetzelfde probleem, stond standaard op live.vodafone.com… even naar de smartphonecrew gebeld en drie minuutjes later verholpen. office.vodafone.com was de oplossing maar user pssword vroeg ie niet.

Bewerkt (24 april 2013 16:05)

Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Alles stock and niet geroot.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.