Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Silverlight gaat niet werken onder Android. Silverlight wordt gelukkig steeds minder gebruikt tegenwoordig, en ik geloof dat Microsoft ook van plan was om de stekker eruit te trekken.
Je weet zeker dat het om een Silverlight filmpje gaat en niet om Flash? Geef anders de link eens.
Kun je het filmpje eens delen met ons, dan kunnen we hier zelf ook eens naar kijken?
zo heb ik bijvoorbeeld: SpangaS - Extra filmpjes maar op de homepagina kan ik ook niet alles bekijken.
of bijvoorbeeld: Excelmodellen voor financieel-economische informatie
ik hoop dat dit duidelijk is.
Dat is Flash en dat kun je werkend krijgen onder Android. Gewoon hier even de apk downloaden en installeren: Archived Flash Player versions. Directe link naar laatste versie: http://download.macromedia.com/pub/flashplayer/installers/archive/android/11.1.115.48/install_flash_player_ics.apk
Wel zorgen dat je onder Settings > Security even “Unknown sources” aanvinkt.
Bedankt voor de directe link, nou kan ik ook alle filmpjes kijken!
Rob3rt;394251
Dat is Flash en dat kun je werkend krijgen onder Android. Gewoon hier even de apk downloaden en installeren: Archived Flash Player versions. Directe link naar laatste versie: http://download.macromedia.com/pub/flashplayer/installers/archive/android/11.1.115.48/install_flash_player_ics.apk
Wel zorgen dat je onder Settings > Security even “Unknown sources” aanvinkt.
Hoi allemaal,
Ik lees er veel over op internet, maar een oplossing heb ik nog niet gevonden. Ik heb zelf een tab 10.1 en op een site staat nog wel eens een filmpje, deze kan ik dan niet bekijken omdat er een blauw blokje in beeld komt (silverlight?!). Waarom kan dit niet? Ik heb ook een iPad in huis en als ik dezelfde site bekijk kan ik via de iPad het filmpje wél bekijken. Is dit te maken? En hoe? Ik heb de tablet al opnieuw naar fabrieksinstellingen gezet, maar ook dat werkt niet. Ik heb internet al afgespeurd en tot op heden echt spijt dat ik een samsung heb gekocht.
Ik hoop dat iemand mij hier toch kan helpen.