Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Pluis14

Pluis14

• Lid sinds 22 oktober 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 22 oktober 2013
  • 22:53

Hallo

Vanmiddag startte mijn tablet uit zich zelf opnieuw op, update? Maar nu werken bijna al mijn apps niet meer. Ik kan niet in de playstore komen, ook die werkt niet meer. Als ik bij applicaties kijk staat er bij een hoop apps een sd card icoontje. Ik las op internet dat deze apps dan op een sd card gezet moeten worden. Maar dat wil ik helemaal niet, alles werkte prima voor vanmiddag. Hoe komt dit en wat kan ik doen om de apps weer te laten werken?
Graag hulp,
Groet Pluis14

Hielko

Hielko

• Lid sinds 12 juni 2011
  • Berichten 515
  • Reputatie 0
  • 23 oktober 2013
  • 18:13

Heb je de tablet nog een keer opnieuw opgestart? Recent een app gedownload? Als de problemen blijven, dan zou ik een factory reset doen. Ben je wel alles kwijt, dus vooraf backuppen wat je niet kwijt wilt zijn.

Pluis14

Pluis14

• Lid sinds 22 oktober 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 24 oktober 2013
  • 12:45

Hallo Hielko

Bedankt voor je antwoord. Ik heb de tablet opnieuw opgestart, het mocht niet baten. Ook geen apps gedownload, dus er zit niks anders op om de laatste optie te gaan doen die je aandroeg. Het is niet anders. In ieder geval bedankt voor het meedenken.

Groet Pluis

Hielko

Hielko

• Lid sinds 12 juni 2011
  • Berichten 515
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2013
  • 18:27

En is je probleem opgelost?

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.