Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

reempje

reempje

• Lid sinds 12 juli 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 17 december 2013
  • 14:13

Na de succesvolle update naar ver.4.2.2 komen in de schermen een aantal standaard apps (deze vallen buiten het raster ve scherm):
Contacten
S Planner
Internet
YouTube
Maps
Instellingen
Apps

dit is wel handig omdat je binnen elk scherm toegang hebt tot misschien veel gebruikte apps, alleen de apps die ik standaard zou gebruiken zijn niet voor iedereen hetzelfde.
Is het mogelijk om deze te wijzigen met mijn eigen voorkeur apps?

turtles3

turtles3

• Lid sinds 18 januari 2014
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 18 januari 2014
  • 15:55

Omdat ik er ook naar op zoek was en gevonden heb hier de tip.
Om ze helemaal te verwijderen heb je root toegang nodig.Ik begin daar niet aan.
Je kunt ze wel uitschakelen door het balkje te openen dan op beweken klikken zodat er een grijze balk erboven verschijnt.
Dan klik je op de app die je weg wilt hebben.Die word dan helder in de grijze balk.Klik op gereed,en het klaar
Om terug te zetten de omgekeerde volgorde gebruiken.

All the apps in the window are grayed-out; this indicates that all the Mini Apps are available in the Mini Apps menu bar. Remove a Mini App from the menu bar by tapping the Mini App within the menu bar. The associated Mini App image in the window is brighter and the Mini App disappears from the menu bar, as shown with the Calculator app in Figure 9.

You can add the removed Mini App back to the menu bar by tapping the Mini App in the window. For example, if you tap the Calculator Mini App you removed in the window, the Mini App appears at the far right of the menu bar. When you're finished making changes to the Mini Apps menu bar, tap Done in the upper-right corner of the window.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.