Hallo, mijn Samsung Galaxy Tab 10.1 doet sinds een tijdje heel raar en heeft 2 problemen: 1. Hij doet alles heel erg traag, van een app openen tot terug gaan naar het homescreen 2. De menubalk (Waar de o.a. de terugknop, de homebutton en de screenshot button zitten)Doet het niet als je de tablet neerlegy met het Samsung logo aan de onderkant. De hele balk werkt niet, dus ook de meldingen (e-mail etc.)
Ik heb al een factory reset en IKARUS antivirus geprobeerd maar die hielpen niets :/ Weet iemand wat ik kan doen? Alvast bedankt, Jeroen A.K.A HagelDeSlag
Hallo, mijn Samsung Galaxy Tab 10.1 doet sinds een tijdje heel raar en heeft 2 problemen: 1. Hij doet alles heel erg traag, van een app openen tot terug gaan naar het homescreen 2. De menubalk (Waar de o.a. de terugknop, de homebutton en de screenshot button zitten)Doet het niet als je de tablet neerlegy met het Samsung logo aan de onderkant. De hele balk werkt niet, dus ook de meldingen (e-mail etc.) Ik heb al een factory reset en IKARUS antivirus geprobeerd maar die hielpen niets :/ Weet iemand wat ik kan doen? Alvast bedankt, Jeroen A.K.A HagelDeSlag
Hallo,
mijn Samsung Galaxy Tab 10.1 doet sinds een tijdje heel raar en heeft 2 problemen:
1. Hij doet alles heel erg traag, van een app openen tot terug gaan naar het homescreen
2. De menubalk (Waar de o.a. de terugknop, de homebutton en de screenshot button zitten)Doet het niet als je de tablet neerlegy met het Samsung logo aan de onderkant. De hele balk werkt niet, dus ook de meldingen (e-mail etc.)
Ik heb al een factory reset en IKARUS antivirus geprobeerd maar die hielpen niets :/
Weet iemand wat ik kan doen?
Alvast bedankt, Jeroen A.K.A HagelDeSlag