Ik krijg de batterij niet meer opgeladen; de flitser blijft aanstaan en krijg hem niet uit. Even zie ik een leeg batterijikoon, maar kan mijn tablet niet aan zetten. Koppel ik lader af, dan blijft alles uit. Zou het probleem opgelost zijn als ik er nieuwe batterij in steek of ligt het probleem elders? Graag zou ik vernemen of iemand van jullie hetzelfde probleem ooit gehad heeft. Dank.
Ik krijg de batterij niet meer opgeladen; de flitser blijft aanstaan en krijg hem niet uit. Even zie ik een leeg batterijikoon, maar kan mijn tablet niet aan zetten. Koppel ik lader af, dan blijft alles uit. Zou het probleem opgelost zijn als ik er nieuwe batterij in steek of ligt het probleem elders? Graag zou ik vernemen of iemand van jullie hetzelfde probleem ooit gehad heeft. Dank.
Ik krijg de batterij niet meer opgeladen; de flitser blijft aanstaan en krijg hem niet uit. Even zie ik een leeg batterijikoon, maar kan mijn tablet niet aan zetten. Koppel ik lader af, dan blijft alles uit.
Zou het probleem opgelost zijn als ik er nieuwe batterij in steek of ligt het probleem elders?
Graag zou ik vernemen of iemand van jullie hetzelfde probleem ooit gehad heeft.
Dank.