Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik denk dat je lang kan wachten op een update. Mail welk ik van samsung kreeg, moeten we dus echt bij Google of Vodafone wezen.
Mail die ik kreeg:
Bij deze geven wij aan dat de Samsung Galaxy Tab 10.1v een Google experience Device is en dat software-gerelateerde zaken door Google in samenwerking met vodafone en Proximus worden afgehandeld. Vanuit deze partijen wordt een update vrijgegeven. Bij ons is er tot op heden geen informatie bekend over een update naar HC 3.1 of 3.2 voor dit toestel. alsdus Samsung.
Dat is balen. Bedankt voor je reactie.
Monique
Ik heb sinds een week last van strepen op het beeld zoals van een storing het beeld is soms niet meer zichtbaar, wie kent dit probleem en wat kan je er aan doen, soms gaat het ook dagen goed.
Voor Vincent
Trouwens, nog een vraag heb je ook al contact met google of vodafone gehad?
Groeten Monique
monbank1;216100
Voor Vincent
Trouwens, nog een vraag heb je ook al contact met google of vodafone gehad?
Groeten Monique
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1185282
Hallo
Ik heb ook de galaxy tab 10.1 v, mijn vraag is klopt het dat er nog steeds geen nederlandse update op zit en klopt het dat samsung kies niet werkt met deze tab en klopt het ook dat jezelf nergens een update kan halen, ik begrijp dat het vanzelf gaat.
Ik hoop dat iemand een antwoord heeft.