Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
dat probleem heb ik ook, moet je eerst een soort codec instaleren of zoiets?
Via de app van Nu.nl kan ik wel video afspelen, via de site zelf niet, zou kunnen dat microsoft silverlight moeilijk doet.
johnenmirjam;292165
hoi ik heb sinds kort een galaxy tab 10.1 met androis 3.2 en ben er zeer tevreden over. enige is dat ik geen videos kan bekijken op nu.nl en ook niet op facebook. Iemand een idee?
rich2311;304365Denk ik ook, download Flashplayer uit de market, of scan deze:
Het niet kunnen kijken van filmpjes op website ligt volgens mij aan flashplayer.
rich2311;304365Ik zou MX player aanraden, recent nog besproken in het AW Nieuws/
En probeer voor films VPlayer eens uit de market, speelt veel formaten.
Ik kan ook geen filmpjes via de nu.nl app kijken terwijl dat vroeger wel kon. Ik heb zelfs flash, dus daar kan het niet aan liggen.
Jordy.Datzelfde probleem heb ik ook. Geen enkel filmmedium doet het. Noch via een website (als uitzendinggemist), noch via een app (als youtube). Flash is correct geinstalleerd.
Ik kan ook geen filmpjes via de nu.nl app kijken terwijl dat vroeger wel kon. Ik heb zelfs flash, dus daar kan het niet aan liggen.
hoi ik heb sinds kort een galaxy tab 10.1 met androis 3.2 en ben er zeer tevreden over. enige is dat ik geen videos kan bekijken op nu.nl en ook niet op facebook. Iemand een idee?