Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Danny.57;307880
Volgens de specificaties zou de Tab II over een krasvrij scherm beschikken, is het dan nog nodig om een beschermfolie op het scherm te kleven ?
Wat denken jullie ?
Danny,
rich2311;307922
Waarom vraag je dit niet in het tab2 forum……
Hallo,
Zou graag weten of nu dat het scherm een krasvrij met Gorilla-glas type is het nog nodig is om een screenprotector te plaatsen?
Bedankt
Groetjes-Rosy
ik heb zelf geen bescherm folie er omheen, ik heb een hoesje gekocht op ebay voor 15 euro (incl verzendkosten). Die is naar mijn idee echt prima. Opzich hoeft hij alleen beschermd te worden als je hem niet gebruikt en hij zit bijvoorbeeld in je tas.
Je moet natuurlijk niet met je stanleymes wild gaan. Dan is ook een bescherm folie niet genoeg hehe.
Voordeel van het hoesje is dat hij ook nog een heel klein beetje beschermt tegen vallen. Ook in dit geval moet je hem niet van het balkon gooien, maar alle kleine beetjes helpen. En ik vond 15 euro de investering waard(ps dat zelfde hoesje koste bij de Media markt 55 euro, dus kan je wel aanraden het via ebay uit china ofzo te halen)
Ik heb er altijd een folie op zitten puur ter bescherming. Op ebay kan je ze al zo goedkoop krijgen en zie je het verschil bijna niet.
Krasvrij is leuk maar als er wat opvalt (pen of iets anders) is een kras toch wel een risico.
Volgens de specificaties zou de Tab II over een krasvrij scherm beschikken, is het dan nog nodig om een beschermfolie op het scherm te kleven ?
Wat denken jullie ?
Danny,