Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik heb geen Galaxy Tab dus ik weet het niet 100% zeker, maar ik heb op mijn gsm (Android 4.0.4) tussen de widgets een icoontje ‘Bookmarks’ staan als je dit naar je homescreen sleept krijg je een scherm om te kiezen naar welke site je een snelkoppeling wilt plaatsen op je homescreen. De site moet wel bij je bookmarks staan natuurlijk.
Ik heb daarvoor Firefox-webbrowser geinstaleerd. Als je dan op een site zit waar je een snelkoppeling van wilt dan klik je gewoon op het bekende “sterretje” van de bladwijzers. En daar zie je dan staan “Toevoegen aan thuisscherm”.
Grts, Danny
Hoi Danny,
Precies wat ik bedoel. Dit werkt perfect!!
Bedankt voor de tip.
Danny.57;316858
Ik heb daarvoor Firefox-webbrowser geinstaleerd. Als je dan op een site zit waar je een snelkoppeling van wilt dan klik je gewoon op het bekende “sterretje” van de bladwijzers. En daar zie je dan staan “Toevoegen aan thuisscherm”.
Grts, Danny
appel982;317542Hier geen probleem met de installatie en blijkbaar heeft Adreph aan zijn reaktie te zien ook geen problemen.
ik krijg de melding dat firefox niet compatible is met de Galaxy tab2. Of heb jij hem niet uit google play vandaag?
Danny.57;317674
Hier geen probleem met de installatie en blijkbaar heeft Adreph aan zijn reaktie te zien ook geen problemen.
De installatie gebeurde vanuit google play
haha wat vaag jo, ik mag hem echt niet installeren. dan maar even wachten, komt vanzelf wel hehe
appel982;318259Er zijn meer browsers die dit kunnen.Opera bijvoorbeeld.Werkt prima op de tab
haha wat vaag jo, ik mag hem echt niet installeren. dan maar even wachten, komt vanzelf wel hehe
eejeewee;318919
Er zijn meer browsers die dit kunnen.Opera bijvoorbeeld.Werkt prima op de tab
Wie weet of het mogelijk is om een snelkoppeling naar een internetsite te maken op het startscherm van mijn tablet?
Ik heb gelezen dat dit met een file wel mogelijk is, maar met een site is me dit nog niet gelukt.