Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Makker

Makker

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 2186
  • Reputatie 250
  • 21 oktober 2012
  • 21:30

BatMotor;349759
Kies Air doet ‘t.bedankt voor de tip.Er is nog 1 ding die ik moet uitvinden.Hoe moet ik een Spel als bv.. ’The Dark Knight Rises' verplaatsen naar de micro kaart.Naar instellingen-apps is niet de oplossing.ook niet naar de map bestanden.ook werkt app2sd niet.
Je kunt met Kies je bestanden met foto's, muziek, video verplaatsen van intern <-> externe sd. Volgens mij geldt dat niet voor andere zaken, zoals spelletjes. Misschien kan het, maar ik weet niet hoe?
Ik kan wel alles op de Tab en de microkaart van de een naar de andere (en weer terug) verplaatsen. Dit doe ik op de telefoon ook, maar je toestel moet wel geroot zijn (staat een HowTo op deze site hoe dat moet).
Ik gebruik hiervoor de app ‘Root Explorer’ en daarmee kun je bijna alles (kopiëren, plakken, dupliceren, verplaatsen enzovoorts).
Het is een prachtig programma, dat ik al twee jaar op alle Galaxy apparaten gebruik (op de Galaxy S, S2, en nu Tab). Kost eenmalig geloof ik iets van 3 of 4 euro en die kleine investering is door het gemak en het plezier van dit programma heel snel terug verdient. (ik heb geen aandelen, hoor).

Makker

Bewerkt (24 april 2013 15:43)

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)

BatMotor

BatMotor

• Lid sinds 06 juli 2011
  • Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 22 oktober 2012
  • 07:43

oke dus als ik ‘root explorer’ download en installeer op mijn tab2 dan is m'n apparaat gerooted en kan ik wat ik maar wil overzetten naar de sd kaart? ik zal eens kijken.

Bewerkt (24 april 2013 15:43)
Makker

Makker

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 2186
  • Reputatie 250
  • 22 oktober 2012
  • 11:38

BatMotor;349844
oke dus als ik ‘root explorer’ download en installeer op mijn tab2 dan is m'n apparaat gerooted en kan ik wat ik maar wil overzetten naar de sd kaart? ik zal eens kijken.
Nee, dat staat er niet. Je toestel moet eerst geroot zijn om Root Explorer te laten werken. Je toestel rooten kan hiermee:
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-tab-2/40197-how-root-galaxy-tab-2-10-1-gt-p5113-5100-5110-a.html

Als je dat hebt gedaan dan download je “Root Explorer” van de Market/Google Play en daarmee kun je alles/bijna alles doen met de bestanden op je Tab/interne/externe sd.

Makker

PS: Ik heb het vorige bericht nog even nagelezen en het staat er inderdaad wat onduidelijk. Root Explorer werkt dus alleen op een geroot toestel.

Bewerkt (24 april 2013 15:44)

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)

rasvjet

rasvjet

• Lid sinds 27 november 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 31 december 2012
  • 15:53

waar kan ik dat dan instellen? ik kan in het instellingen menu van de galaxy niets vinden

Bewerkt (24 april 2013 16:05)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.