Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Kijk hier eens: Adobe Flash apk( Latest) - xda-developers . De link daar verwijst naar een apk die flashplayer 11.1 installeert. Die heb ik ook op mijn tab2 geinstalleerd staan, en flash werkt in de standaardbrowser.
Bedankt voor jouw tip. Heb flash player 11.1 geinstalleerd. Wanneer ik echter een video wil bekijken krijg ik enkel een blokje met een ? erin. Dien ik nog iets te veranderen in de instellingen ? (Invoegtoepassingen staan actief)
Het is belangrijk dat je de website (met flash) opent met de standaardbrowser van je toestel. De flashplayer werkt (zover ik weet) niet met chrome of andere third party browsers…
Lukt echt niet. Via standaardbrowser www.sporza.be ingevoerd, naar videozone gegaan en ik krijg enkel blokje met ? erin. Flash player verwijderd en opnieuw geïnstalleerd doch werkt nog niet.
Hier werkt het ook niet van alles geprobeerd ICS browser,Dolphin browser Google chrome enz…
Hoe kan ik de ics_apk downloaden ?
apk geïnstalleerd en werkt perfect.
Bedankt voor jullie tips en tijd
z0rk;359243Eindelijk. Ik heb er ook eindeloos naar gezocht en ongeveer alle flash players gedownload zonder de ‘goede’.
Let me google that for you
Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)
Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)
Wanneer ik op website www.sporza.be een video aanklik, krijg ik de melding dat Adobe Flash Player nodig is. Ik kan deze echter niet downloaden. Kan iemand mij helpen hoe dit moet gebeuren ? Is er een alternatief voor Adobe Flash Player om deze video's af te spelen ? Bedankt