Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Jack43

Jack43

  • Lid sinds 23 oktober 2012
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • #1
  • 30 november 2012
  • 21:10

Hoi Steeds als ik bij een app wat wil intypen, komt er b.v. Twitter is gestopt. Ook als ik dan een foutrapport wil aanvragen staat er Market feedbackagent is gestopt. Apps waar ik geen toetsenbord voor nodig heb blijven het wel gewoon doen. Zit er een fout in mn Samsung toetsenbord?

Grt Jack

Bewerkt (24 april 2013 15:56)
roymeer

roymeer

  • Lid sinds 23 december 2010
  • Berichten 227
  • Reputatie 0
  • #2
  • 30 november 2012
  • 22:38

Hier ook, maar ook internet zoals dolphin, skyfire en ook marktplaats.

Bewerkt (24 april 2013 15:56)

Samsung Note geek,
Note 2,3,4,4, de 5 de 8 de 9 en nu de Note 10+. Het liefst elk nieuw model meteen….

Jack43

Jack43

  • Lid sinds 23 oktober 2012
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • #3
  • 1 december 2012
  • 19:44

Dit http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-tab-2/41055-bug-samsung-tab-2-7-0-toetsenbord-laat-apps-crashen.html
lijkt toch wel erg op mijn probleem! ik ga er dus van uit dat dit probleem ook voor de 10 inch geldt, dus er blijft niets anders meer
over dan een factory reset vrees ik…

Bewerkt (24 april 2013 15:56)
chrisvo

chrisvo

  • Lid sinds 19 december 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #4
  • 19 december 2012
  • 17:31

Dit probleem heb ik dus ook met de 10inch versie. Lekker van Samsung, ze weten van dit probleem! Zo ga je niet met klanten om!

Bewerkt (24 april 2013 16:02)
Jack43

Jack43

  • Lid sinds 23 oktober 2012
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • #5
  • 20 december 2012
  • 10:36

Ja, dit is een hele slechte zaak van Samsung! Je hebt verder geen keuze meer dan een factory reset. Het voordeel hiervan vond ik dan wel weer dat de tablet ff sneller loopt! (er staat hetzelfde op als voor de reset)

Grt Jack

Bewerkt (24 april 2013 16:03)
Lisette

Lisette

  • Lid sinds 02 november 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #6
  • 22 december 2012
  • 14:47

Ik heb er ook last van, om de paar maanden stopt de application launcher er gewoon mee. Helemaal niets meer met de tab te beginnen, alleen terug naar fabrieksinstellingen. Zwaar irritant! Samsung gemaild… zou een software update niet de oplossing zijn?

Bewerkt (24 april 2013 16:03)
RL010

RL010

  • Lid sinds 27 maart 2011
  • Berichten 149
  • Reputatie 0
  • #7
  • 22 december 2012
  • 15:24

Flash eens de rom geheel opnieuw via odin, mocht je de p5110 hebben flash dan gelijk de jellybean versie er op

http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-tab-2/42796-officiele-jelly-bean-firmware-xxclk7-p5110-wifi-galaxy-tab-2-10-1-a.html

Ik had er toen geen last van toen ik die teste

Bewerkt (24 april 2013 16:03)

Phone: Sony Xperia T, Rom: Stock (Android 4.1.2), Kernel: Doomkernel
Tablet: Nexus 7 (32gb), Rom: Cyanogenmod 10.1 Nightly (Android 4.3) , Kernel: M-kernel

Former Android devices:
Phone: Samsung Galaxy S, Rom: Cyanogenmod 10.1 Nightly (Android 4.2.2), Kernel: stock cm10.1
Tablet: Samsung Galaxy Tab 2 (10.1), Rom: Cyanogenmod 10.1 Nightly (Android 4.2.2) , Kernel: stock cm10.1

Lisette

Lisette

  • Lid sinds 02 november 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #8
  • 22 december 2012
  • 16:57

Ik heb de externe SD card opnieuw geformateerd (eerst foto's veilig gesteld) en nu lijkt het probleem bij mij opgelost te zijn… Ff afwachten dus!

Bewerkt (24 april 2013 16:03)
chrisvo

chrisvo

  • Lid sinds 19 december 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #9
  • 12 januari 2013
  • 00:20

Lisette;368031
Ik heb er ook last van, om de paar maanden stopt de application launcher er gewoon mee. Helemaal niets meer met de tab te beginnen, alleen terug naar fabrieksinstellingen. Zwaar irritant! Samsung gemaild… zou een software update niet de oplossing zijn?

Heb vorige week mijn tablet naar de thephonehouse winkel (service punt samsung) gebracht. Ik ben het na een 3e keer van hetzelfde probleem zat. Dan leveren ze bij Samsung maar een nieuwe! Ze weten van dit probleem, en ze doen het af met “ja dan moet je hem helemaal resetten of bij de winkel een nieuwe software er op doen”. Ik gaf aan dat ik dan helemaal niks meer er op kan zetten, want na 2 weken moet je hem toch weer resetten. Ook gaf ik aan dat dit al de 3e keer is dat dit gebeurd! Dit mag toch niet gebeuren, wat heb je dan nog aan deze tablet? Samsung heeft het bij mij afgedaan en hun waardeloze telefoonservice ook. Service? Nee onvriendelijke mensen zijn het!
Over de 300 euro betalen voor troep! Mocht het hierna nog een keer gebeuren dan schrijf ik ze aan samen met mijn dossier en eis ik mijn geld terug wegens ondeugdelijk apparaat! Jullie moeten dit gewoon ook doen, want dat is je recht!

Trouwens ze snijden zichzelf in de vingers, want bij vrienden heb ik ook aangegeven wat voor apparaat deze tablet eigenlijk is. Dat is slechte reclame voor samsung, want mijn vrienden kopen zo'n apparaat dan ook niet meer als ze weten wat mijn ervaring is.

Bewerkt (24 april 2013 16:08)
mschuns

mschuns

  • Lid sinds 12 augustus 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #10
  • 12 augustus 2013
  • 21:48

is er nog steeds geen oplossing? ik werk nog met android 4.0 (is van de vorige eeuw!!! Samsung wakker worden steek je geld eens in klant support ipv alle rechtzaken tegen een apple..

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.